Друштвене мреже број један извор информисања за младе: Тик Ток апсолутни шампион
Млади највише времена проводе на Тик Току
Питали смо младе како се информишу и шта их највише занима на друштвеним мрежама. Анкета и истраживање су показали да 66% младих свакодневно проводи значајан број сати на Тик Ток-у.
У данашње време тотално је незамисливо да неко није присутан на бар једној од популарних друштвених мрежа. Предузећа различитих делатности, у овоме су пронашли нови вид промовисања својих производа и услуга, као и комуникације са купцима. Можемо да видимо пандемију као пресудни тренутак у коме човек остаје у виртуелном свету. Грађани највише времена проводе уз друштвене мреже, око 100 минута дневно, 57 минута слушајући радио, а штампи 28 минута, показују резултати истраживања које спровео за слободне изборе и демократију, у оквиру програма “Нова писменост”. Што се тиче младих, најчешће су на Инстаграму, док је 66% тинејџера СВАКОДНЕВНО на Тик Току.
Због тога стручњаци, али и млади сматрају да медији треба више да се посвете пласирању својих садржаја на друштвеним мрежама и да их прилагоде публици.
Традиционални медији код младих не изазивају интересовање и ретко се тако информишу. Ипак, друштвене мреже највише користе за комункацију са другима, дељење интересаних садржаја. Питали смо младе шта мисле о друштвеним мрежама и како их користе.
„Користим друштвене мреже за комуникацију са друштвом и у сврху едукације. Такође, волим да поделим са пријатељима где сам био и да видим где су они били.“ Лазар
„Друштвене мреже ми служе да се чујем са пријатељима, девојком, родитељима… Играм игрице онлајн и гледам Тик Ток.“ Михаило
„Углавном сам на друштвеним мрежама да видим када је ко у граду, где се крећу људи. Волим да пратим различите људе и њихове интересантен хобије, послове.“ Јелена