1. јун 2023.1. јун 2023.
Василије Тадић и Андреј Пакљанац (Фото: Глас Подриња)
Андреј и Василије победници осмих Рекламатера
Василије Тадић и Андреј Пакљанац са рекламом за Левис фармерице победили су на осмим Рекламатерима Одсека за медицинске и пословно – технолошке студије Академије струковних студија Шабац. Друго место освојила је Дашка са рекламом за осигурање, а треће Теодора Вучинић, Емилија Љубинковић и Александра Лазић са рекламом за туристичку агенцију. Победнике су бирали стручни жири и публика састављена од студената.
-Наша реклама се састоји из три приче, а свака је снимана на другој локацији. Радни део Левис фармерица сниман је у Штитару, одакле сам ја, други, пословни део, сниман је у граду у насељу Бенска Бара одакле је колега Андреј, а трећи у Великом парку и ту су нам помогле колегинице Јована и Катарина које су улепшале рекламу, каже Василије Тадић из победничког тима.
Василијева и Андрејева реклама добила је највише оцене код публике, што им је донело и укупну победу. Инспирисао их је квалитет и традиција модног бренда који су представили.
-Желели смо да прикажимо квалитет Левис фармерица. То је марка коју још од 1873. године носе све генерације и могу да се носе у свим комбинацијама, истакао је Андреј.
Ове године текмичило се 12 група. Поред 10 екипа редовних студената учестовала су и два тима студената који студирају из раднод односа.
-Сваке године имамо све више такмичарских група. Драго ми је да се поред редовних укључују и студенти који студирају уз рад. Сви они су успели у задатку. Мој главни задатак дат њима јесте био да раде тимски, да се упознају, друже и стварају мрежу и снагу којом ће изгурати до краја студија, каже др Јелена Јевтић, координатор Рекламатера.
-Наша реклама се састоји из три приче, а свака је снимана на другој локацији. Радни део Левис фармерица сниман је у Штитару, одакле сам ја, други, пословни део, сниман је у граду у насељу Бенска Бара одакле је колега Андреј, а трећи у Великом парку и ту су нам помогле колегинице Јована и Катарина које су улепшале рекламу, каже Василије Тадић из победничког тима.
Василијева и Андрејева реклама добила је највише оцене код публике, што им је донело и укупну победу. Инспирисао их је квалитет и традиција модног бренда који су представили.
-Желели смо да прикажимо квалитет Левис фармерица. То је марка коју још од 1873. године носе све генерације и могу да се носе у свим комбинацијама, истакао је Андреј.
Ове године текмичило се 12 група. Поред 10 екипа редовних студената учестовала су и два тима студената који студирају из раднод односа.
-Сваке године имамо све више такмичарских група. Драго ми је да се поред редовних укључују и студенти који студирају уз рад. Сви они су успели у задатку. Мој главни задатак дат њима јесте био да раде тимски, да се упознају, друже и стварају мрежу и снагу којом ће изгурати до краја студија, каже др Јелена Јевтић, координатор Рекламатера.
М.М.
Актуелно
Најновији број
25. април 2024.