Инфо

Берза

  • aero 907 ⚫ 0,00%
  • aqua 106 ⚫ 0,00%
  • djrs 3.600 ▼ -50,00%
  • dnos 3.000 ⚫ 0,00%
  • dvlj 2.817 ▼ -49,99%
  • mtlc 1.900 ⚫ 0,00%
  • niis 543 ▼ -2,51%
  • omol 800 ⚫ 0,00%
  • puue 100 ⚫ 0,00%
  • unfz 9.000 ▼ -50,00%
(30. јун 2016.)
САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ

УНУТРАШЊА СТРАНА БУТИНА

Вежба бр. 1
Заузмите позу са размакнутим ногама и држите руке испред груди током вежбе због равнотеже. Лево колено је савијено, чучањ доле и полако клизите десном ногом у страну. Док полако исправљате ногу, гурните десну ногу назад. Урадите 3 сета по 10 понављања са сваком ногом.
Вежба бр. 2
Лезите на једној страни, држите доњу ногу равно, док је друга нога савијена. Рука је испод главе и колено је на поду. Подижите ногу и удахните и издахните уз истовремено спуштање ноге доле. Држите тело мирним док радите ову вежбу. Потребно је 10 понављања на свакој страни.
Вежба бр. 3
Ова вежба поред тога што затеже унутрашњу страну бутина, позитивно утиче на мишиће руку. Подигните руке у висини рамена са савијеним лактовима. Чучањ са савијеним коленима и нека ноге остану стиснуте заједно. Подигните руке изнад главе чучецћи, а затим повратак на почетни положај. Довољно је да урадите 15 понављања.

Вежба бр. 4
Станите са скупљеним ногама и раширите руке. Подигните десну ногу, љуљајте је испред леве и затим вратите назад. Користите своју леву ногу да одржите равнотежу. Потребно је 3 сета по 10 понављања.
Павер плејт инструктор Ана Попов

Најновији број

9. јул 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa