KAKO JE MILE JERKOVIĆ SRPSKI KRALj DRUMOVA DOKRAJČIO ŠABAČKO PREDUZEĆE 7. JULI
ŠTRAJKOM U NAPLATU DUGA
Autosaobraćajno preduzeće 7. juli u Šapcu, svojevremeno najveći prevoznik u zapadnoj Srbiji, praktično više ne postoji. Poslednjih godina ime ove firme povlačilo se po novinama, zbog raskinute privatizacije, ali i drugih anomalija koje su u javnost iznosili ojađeni radnici. Neposredan povod da se ponovo setimo ove firme je štrajk koji su najavili sadašnji i bivši radnici ovog reduzeća
Radnici će pokušati da zaostale zarade naplate upozorenjem, a ukoliko im to ne pođe za rukom, kako sami kažu, blokiraće rad autobuske stanice i preduzeti i neke radikalnije mere.
- Na ovakav korak smo prinuđeni, kaže Petar Pavić, predsednik štrajkačkog odbora. Tražimo isplatu zaostalih zarada, regulisanje dugovanja zrenjaninskog Autobanata, po osnovu ugovora o poslovno tehničkoj saradnji, a zahtevamo da se obezbedi redovno funkcionisanje registrovanih linija, što je takođe predviđeno ugovorom o poslovno-tehničkoj saradnji. Sve ovo smo dostavili na nekoliko adresa, gradonačelniku Šapca, direktoru preduzeća, sindikatima, MUP “a. Spremni smo na radikalan štrajk, jer mi nemamo šta da izgubimo više.
Šabački 7. juli je u protekle tri i po godine više puta bio tema uGlasu Podrinja. Podsetićemo samo na neke činjenice. Ostalo je zapisano da je ovo preduzeće kupio Mile Jerković u martu 2007. godine za 45,4 miliona dinara, a preuzeo je obavezu investiranja od 22,5 miliona dinara. Inače, Jerković je u 7. juli stigao još avgusta 2006. godine, kao strateški partner i skoro ceo kolektiv ga je doživljavao kao spasioca.
Pola godine nakon privatizacije radnici su štrajkom upozorenja podsetili novog gazdu na preuzete obaveze. Nije to sve pomoglo, pa je ugovor o privatizaciji raskinut u junu 2008. godine. Od novembra prošle godine vlasnik 7. jula je beogradsko društvo sa ograničenom odgovornošću Bolvesani koji je za 3,5 miliona dinara na berzi kupio 85 odsto akcija šabačkog autoprevoznika u kome se trenutno vodi zaposleno samo deset radnika.
- Sve naše nevolje su počele sa dolaskom Mila Jerkovića. I danas on, sa svojim firmama, vodi glavnu reč. Pa, svojevremeno je prigrabio stanicu budzašto. Očerupao je 7. juli uz pomoć direktorke Vuković i rasprodao sve što se moglo rasprodati, tvrdi Milan Teodorović. Mi smo svima govorili da nas nije briga šta rade, samo neka nama isplate što je naše, jer država i njeni organi nisu reagovali, iako smo podnosili krivične prijave. Kada bi državni organi bili ozbiljniji i pročešljali sve šta se događalo u ovoj firmi našli bi svega i svašta, kategoričan je Milan Todorović. Zato smo i rešili da, po bilo koju cenu, naplatimo naše dugove, dodaje on.
- Na ovakav korak smo prinuđeni, kaže Petar Pavić, predsednik štrajkačkog odbora. Tražimo isplatu zaostalih zarada, regulisanje dugovanja zrenjaninskog Autobanata, po osnovu ugovora o poslovno tehničkoj saradnji, a zahtevamo da se obezbedi redovno funkcionisanje registrovanih linija, što je takođe predviđeno ugovorom o poslovno-tehničkoj saradnji. Sve ovo smo dostavili na nekoliko adresa, gradonačelniku Šapca, direktoru preduzeća, sindikatima, MUP “a. Spremni smo na radikalan štrajk, jer mi nemamo šta da izgubimo više.
Šabački 7. juli je u protekle tri i po godine više puta bio tema uGlasu Podrinja. Podsetićemo samo na neke činjenice. Ostalo je zapisano da je ovo preduzeće kupio Mile Jerković u martu 2007. godine za 45,4 miliona dinara, a preuzeo je obavezu investiranja od 22,5 miliona dinara. Inače, Jerković je u 7. juli stigao još avgusta 2006. godine, kao strateški partner i skoro ceo kolektiv ga je doživljavao kao spasioca.
Pola godine nakon privatizacije radnici su štrajkom upozorenja podsetili novog gazdu na preuzete obaveze. Nije to sve pomoglo, pa je ugovor o privatizaciji raskinut u junu 2008. godine. Od novembra prošle godine vlasnik 7. jula je beogradsko društvo sa ograničenom odgovornošću Bolvesani koji je za 3,5 miliona dinara na berzi kupio 85 odsto akcija šabačkog autoprevoznika u kome se trenutno vodi zaposleno samo deset radnika.
- Sve naše nevolje su počele sa dolaskom Mila Jerkovića. I danas on, sa svojim firmama, vodi glavnu reč. Pa, svojevremeno je prigrabio stanicu budzašto. Očerupao je 7. juli uz pomoć direktorke Vuković i rasprodao sve što se moglo rasprodati, tvrdi Milan Teodorović. Mi smo svima govorili da nas nije briga šta rade, samo neka nama isplate što je naše, jer država i njeni organi nisu reagovali, iako smo podnosili krivične prijave. Kada bi državni organi bili ozbiljniji i pročešljali sve šta se događalo u ovoj firmi našli bi svega i svašta, kategoričan je Milan Todorović. Zato smo i rešili da, po bilo koju cenu, naplatimo naše dugove, dodaje on.
Najnoviji broj
30. april 2025.