ГЛАС ПРОШЛОСТИ – 16. ЈУЛ 1972. ГОДИНЕ
ДВАДЕСЕТ ХИЉАДА
Већ око 8 часова чак 20.000 Шапчана окупило се у градским улицама: Цара Душана, Масариковој, Иве Лоле Рибара, Карађорђевој и Синђелићевој да прате спектакуларне, друге Подринске ауто-трке. Сви присутни уживали су у сјајним тркама на кружној стази дугој 2.600 метара. Трке су бодоване за Првенство Србије, а наступило је 70 учесника.
У трци до 60 кубика учествовали су само чланови шабачког Ауто-мото клуба. После 13 км најбољи је био Александар Лазаревић, испред Николе Марковића и Зорана Лазића. У трци мотора преко 50 кубика славио је Миодраг Сарић (Јамаха 250 – београдски “Академац”), иза кога су кроз циљ прошли Шапчани Љ. Костић и Миодраг Костић. У националној класи “фића” најбржи је Комненовић. Међу аутомобилистима класе преко 800 кубика истакао се Драгој Перовић (Ц. Звезда) на “Абарту 1.000” победник класе до 1.150 кубика. Највећа борба виђена је у надметању аутомобилиста преко 1.300 кубика. Читавих 39 км велику борбу водили су Дамњановић у “Форд Ескорту” и Јефтовић у “БМВ”. До последњег круга водио је Дамњановић, али је круг пре краја морао да напусти трку, те је победио Јефтовић. Организација је била одлична, али велика замерка недисциплинованим гледаоцима, који су у току трке претрчавали стазу, што је могло довести до трагедије. Срећом није.
У трци до 60 кубика учествовали су само чланови шабачког Ауто-мото клуба. После 13 км најбољи је био Александар Лазаревић, испред Николе Марковића и Зорана Лазића. У трци мотора преко 50 кубика славио је Миодраг Сарић (Јамаха 250 – београдски “Академац”), иза кога су кроз циљ прошли Шапчани Љ. Костић и Миодраг Костић. У националној класи “фића” најбржи је Комненовић. Међу аутомобилистима класе преко 800 кубика истакао се Драгој Перовић (Ц. Звезда) на “Абарту 1.000” победник класе до 1.150 кубика. Највећа борба виђена је у надметању аутомобилиста преко 1.300 кубика. Читавих 39 км велику борбу водили су Дамњановић у “Форд Ескорту” и Јефтовић у “БМВ”. До последњег круга водио је Дамњановић, али је круг пре краја морао да напусти трку, те је победио Јефтовић. Организација је била одлична, али велика замерка недисциплинованим гледаоцима, који су у току трке претрчавали стазу, што је могло довести до трагедије. Срећом није.
Најновији број
25. април 2024.