ЗОРИЦА ТОДИЋ, ЗАШТИТНИК ПАЦИЈЕНТОВИХ ПРАВА У ОПШТОЈ БОЛНИЦИ ШАБАЦ
КОМУНИКАЦИЈА НАЈВЕЋИ ПРОБЛЕМ
Заштитници права пацијената у Општој болници Шабац месечно се обрати петнаестак грађана. Јављају јој се са притужбама, питањима али и похвалама
Зорица Тодић, дипломирани правник ради као заштитник права пацијената у Општој болници Шабац од 2002. године када је Министарство здравља утврдило да у свакој здравственој установи мора постојати заштитник права пацијената. Док многи не знају ни да ова служба постоји Зорица Тодић каже да: Заштитник пацијентових права у установи постоји и ради и обавештења о томе постоје свуда.
Њена улога је да посредује између пацијената и начелника службе ради информација и решавања евентуалних проблема. Пацијент се може јавити телефоном, као и доћи лично али и писмено изјавити жалбу.
- Када су у питању писмене жалбе обавезно их начелник службе чита и обавезује запосленог у својој установи да напише писмену изјаву. Она се достави овде и та писмена изјава се враћа пацијенту као одговор - објашњава ЗорицаТодић.
Њена улога је да посредује између пацијената и начелника службе ради информација и решавања евентуалних проблема. Пацијент се може јавити телефоном, као и доћи лично али и писмено изјавити жалбу.
- Када су у питању писмене жалбе обавезно их начелник службе чита и обавезује запосленог у својој установи да напише писмену изјаву. Она се достави овде и та писмена изјава се враћа пацијенту као одговор - објашњава ЗорицаТодић.
Најновији број
24. април 2025.