Инфо

15. децембар 2011.15. дец 2011.
БРЖЕ И ЛАКШЕ ДО ИНФОРМАЦИЈА И ДОКУМЕНАТА

ЕФИКАСНИЈА УПРАВА

Реформа јавне управе је дугорочан процес који има за циљ успостављање ефикасније управе која служи грађанима са знатно мањим трошковима и функционише према транспарентним процедурама.
Највећи изазов у реформи јавне управе представља савремено пружање услуга грађанима при чему јавна управа мора бити изграђена на професионалним, одговорним и политички неутралним стубовима. Поверевање послова државне управе органима мањих територијалних јединица, попут Покрајине, градова и општина омогућиће грађанима квалитетније услуге управе које ће се обављати рационалније, са мањим утрошком средстава. На тај начин послови државне управе могу се рационалније и ефикасније обавити.
У пракси, до сада су на територији Србије у неколико градова и општина заживели пројекти који подстичу ефикаснији рад управе, пре свих јавних предузећа. Пре неколико година, најпре у Инђији, а потом и у другим градовима уведен је специфичан информациони систем, којим се комунални проблеми грађана решавају у врло кратком року. Реч је о СИСТЕМ-у 48, који представља јединствен информациони систем у Европи којим се у року од само 48 сати решавају проблеми становништва. Грађани телефоном, СМС пуруком или путем интеренета, могу пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње. Дежурне службе јавних предузећа излазе на терен по пријему захтева и у року од 48 сати дају одговор о могућности решавања проблема. Обједињујући рад свих јавних предузећа у општини Систем 48 омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама. Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблеме из домена комуналних предузећа.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa