Инфо

12. јануар 2012.12. јан 2012.
КОМПАНИЈА „ДУНАВ ОСИГУРАЊЕ“

ПОРОДИЦА НА ПРВОМ МЕСТУ

Сто четрдесет година уназад компанија „Дунав осигурање“ из Београда функционише на домаћем тржишту. Последње три године Дирекцију за продају и маркетинг животних осигурања води млада екипа ентузијаста чији је циљ повратак на лидерску позицију. Раде Обрадовић, шеф службе за продају животних осигурања Шабац, на челу је екипе од 15 људи који свакодневним теренским радом постижу запажене резултате
- „Дунав осигурање“ је у неком претходном периоду помало запоставило сегмент животног осигурања и допустило неким иноосигуравачима да, управо кроз овај вид осигурања, значајније уђу на домаће тржиште осигурања. Од пре три године, посао продаје животних осигурања у „Дунаву“ је преузела млада, амбициозна и енергична екипа која је себи зацртала циљ да „Дунав“ доведе на лидерску позицију на домаћем тржишту животног осигурања. Овај циљ се пре свега реализује кроз веома снажну интерну продајну мрежу и можемо рећи да се полако и остварује, обзиром да је „Дунав“ животно осигурање, у последњих две године, апсолутно најбрже растући осигуравач на домаћем тржишту животног осигурања.
У понуди „Дунава“ се налази више од 40 производа, али су сви они, због лакшег комуницирања са клијентима груписани у четири основне линије производа: „Мој живот“, „Наше дете“, „Заједно“ и „Ризико“.
- Производ „Мој живот“ је класичан производ штедног животног осигурања којим се, углавном породица осигураника, финансијски штити у случају смрти осигураника, а уједно омогућује исплату осигуране суме по истеку осигурања (штедња) уколико до смрти осигураника не дође. Значи, новац уложен у осигурање „не пропада“, напротив, он се увећан за добит компаније исплаћује након истека периода осигурања и користи се за све оно што без дугорочне штедње не бисмо могли приуштити (куповину трајних потрошних добара, увећан приход у позном животном добу, туристичка и едукативна путовања, итд.) Производ „Наше дете“ представља стипендијско или миразно осигурање при чему се осигурана сума подиже на датум истека полисе осигурања. На овај начин наши осигураници могу обезбедити средства потомцима која ће им бити неопходна за школовање, венчање или почетак неког приватног бизниса након завршеног школовања. Производ „Заједно“ омогућава узајамно осигурање два лица, при чему се у пракси најчешће, кроз ову полису животног осигурања, осигуравају брачни парови. Ова полиса омогућава да се, брига и интерес који делимо кроз брак са својим брачним партнером, формулише и финансијски и нарочито је интересантна оним нашим суграђанима који брак сматрају светињом и желе да себи и брачном партнеру обезбеде финансијску сигурност. Производ „Ризико“, за разлику од претходна три производа, није „штедно“ осигурање већ покрива само ризик смрти осигураника у периоду осигурања (класично животно осигурање). Уплаћене премије се по истеку периода осигурања не враћају осигуранику, али су осигуране суме значајно више за исте износе премија у односу на „штедна“ осигурања. Овај производ се доста често користи за покривање ризика смрти клијента који су „повукли“ дугорочне банкарске кредите за куповину непокретности (стамбени кредити, углавном).

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa