16. jun 2011.16. jun 2011.
MILAN D. STEVANOVIĆ - KAKO DA POBEDITE NA IZBORIMA

ZARAĐENO VREME

Autor knjige „Kako da pobedite na izborima“, početkom devedesetih godina aktivno se uključuje u politički rad opozicionih stranaka. U periodu od 1996. do 2000. nalazi se na funkciji šefa marketinga DS-a. Od 2000. bavi se organizacijom i sprovođenjem političkih kampanja. Kao član centralnog izbornog štaba, na različitim funkcijama učestvovao u petnaestak političkih kampanja...
Pretpostavimo da nemamo jaku i medijski interesantnu stranku. I da naš favorit nema poziciju koja zavređuje pažnju. Tada je fora da se izborimo za novinske članke, televizijske priloge i gostovanja u udarnim emisijama, što više. Mediji jure za vestima. Naše je da se postaramo da prenose što više vesti o nama, pa makar neka bila i negativna. Najgore moguće je da ne prenose ništa. Neke moje kolege se s ovim ne slažu. Normalno je da u slobodnim medijima izlaze i negativni članci o nama. Nema potrebe za paniku. Pa koji to kandidat ili stranka nema slabosti. O tome kako i kad da napadamo i kako da se branimo - malo kasnije.
Ako se o nama ne priča i nema nas u novinama, znači da smo slabi ili, još gore, bezopasni. Uvek se radujem kad izađe neka izmišljotina o našem kandidatu, jer onda znam da je to neko naručio, što znači da nekom smeta-mo, a to, jopet, znači da smo jaki. Pošto je u pitanju izmišljotina zadovoljan sam, jer nešto drugo, istinito, nisu mogli da nađu. A kad se protivnik bavi izmišljotinama o nama, to birači na kraju ipak skapiraju. S druge strane, su-per je što se bave nama, jerbo se ne bave onim čime tre-ba da se bave, to jest promocijom svog kandidata. Kako da pobedite na izborima

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa