
Tim „Yummy“ kreirao najbolji projekat
Šapčani pobednici Svetionika znanja
Završna ceremonija projekta “Svetionik znanja”, koji se tradicionalno održava peti put za redom uspešno je realizovana nakon tri meseca sprovođenja projekta.
Stručni žiri sačinjen od predstavnika Erste banke, Delta Holdinga, Delhaize Srbije odabrao je pobednički projekat pod nazivom „Yummy“ tima iz Šapca. Među osam timova srednjoškolaca iz čitave Srbije, koji su se takmičili sa idejama kojima žele da unaprede sredine iz kojih dolaze, pobedu je odneo projekat tima iz Šapca koji za cilj ima promociju i informisanje mladih o značaju zdrave ishrane. Kako bi projekat ovih mladih ljudi zaživeo u budućnosti, Erste banka je za njegovu realizaciju obezbedila nagradu u iznosu od 250.000 dinara.
Drugoplasirani tim dolazi iz Čačka i osmislio je projekat “Florin kutak” koji ima za cilj razvoj ekološke svesti kod mladih kroz opremanje eko učionica, kreativnih radionica i sadnje drveća. Treće mesto pripalo je srednjoškolcima iz Vršca sa projektom „Kultura pod bregom“ u okviru kojeg planiraju održavanje kulturnih i edukativnih programa za mlade Vrščane kako bi promovisali kulturu svog grada.
Stručni žiri sačinjen od predstavnika Erste banke, Delta Holdinga, Delhaize Srbije odabrao je pobednički projekat pod nazivom „Yummy“ tima iz Šapca. Među osam timova srednjoškolaca iz čitave Srbije, koji su se takmičili sa idejama kojima žele da unaprede sredine iz kojih dolaze, pobedu je odneo projekat tima iz Šapca koji za cilj ima promociju i informisanje mladih o značaju zdrave ishrane. Kako bi projekat ovih mladih ljudi zaživeo u budućnosti, Erste banka je za njegovu realizaciju obezbedila nagradu u iznosu od 250.000 dinara.
Drugoplasirani tim dolazi iz Čačka i osmislio je projekat “Florin kutak” koji ima za cilj razvoj ekološke svesti kod mladih kroz opremanje eko učionica, kreativnih radionica i sadnje drveća. Treće mesto pripalo je srednjoškolcima iz Vršca sa projektom „Kultura pod bregom“ u okviru kojeg planiraju održavanje kulturnih i edukativnih programa za mlade Vrščane kako bi promovisali kulturu svog grada.
Najnoviji broj
24. april 2025.