
DAN ŽENA U SREDNjOJ POLjOPRIVEDNOJ ŠKOLI
Najlepša reč za bajku
Dan žena prigodinim programom obeležen je i u Srednjoj poljoprivrednoj školi sa domom učenika. Učenici su ovim povodom održali javni čas srpskog jezika i književnosti pod nazivom „Najlepša reč za bajku“.
Prisetili su se borbe za žensku ravnopravnost kroz istoriju, a posebna pažnja posvećena je majci u srpskoj poeziji, od Jevrosime, majke Marka Kraljevića i MajkeJugovića, preko narodnih pesama i sevdalinki, do savremene pop i rok muzike.
-Čas je posvećen majci kao najvažnijoj osobi u našem životu i kao neprolaznoj inspiraciji književnosti od njenog postanka do danas. Program je podeljen u nekoliko celina: predstavljanje 8. marta kao međunarodnog praznika, motiv majke u narodnoj književnosti i predstavljanje najupečatljivijih likova majki u srpskoj epskog poeziji, majka kao tema umetničke poezije za decu i majka kao motiv u popularnoj muzici. Pored pesama i proznih delova teksta, učenici su pevali i svirali popularne melodije sa temom majke, kaže Dragica Stanković, profesor srpskog jezika i književnosti u SPŠ.
Program su priredili učenici inastavnici škole, a u centralnom delu programa svoje mesto su imali i učenici sa smetnjama u razvoju.
Prisetili su se borbe za žensku ravnopravnost kroz istoriju, a posebna pažnja posvećena je majci u srpskoj poeziji, od Jevrosime, majke Marka Kraljevića i MajkeJugovića, preko narodnih pesama i sevdalinki, do savremene pop i rok muzike.
-Čas je posvećen majci kao najvažnijoj osobi u našem životu i kao neprolaznoj inspiraciji književnosti od njenog postanka do danas. Program je podeljen u nekoliko celina: predstavljanje 8. marta kao međunarodnog praznika, motiv majke u narodnoj književnosti i predstavljanje najupečatljivijih likova majki u srpskoj epskog poeziji, majka kao tema umetničke poezije za decu i majka kao motiv u popularnoj muzici. Pored pesama i proznih delova teksta, učenici su pevali i svirali popularne melodije sa temom majke, kaže Dragica Stanković, profesor srpskog jezika i književnosti u SPŠ.
Program su priredili učenici inastavnici škole, a u centralnom delu programa svoje mesto su imali i učenici sa smetnjama u razvoju.
Najnoviji broj
24. april 2025.