USKORO BOLjA ZAŠTITA POTROŠAČA
NOVI ZAKON REŠAVA PROBLEME
Nacrt novog Zakona o zaštiti potrošača predviđa bolji položaj kupaca i odgovornije ponašanje trgovaca
Nacionalni savet za zaštitu potrošača, u saradnji sa resornim ministarstvom, prošle nedelje predložio je nacrt novog zakona koji reguliše prava i obaveze učesnika u trgovini. Povećanje tržišnog nadzora i efikasnije rešenje problema reklamacije, samo su neke od pojedinosti koje predviđa novo rešenje.
- Posle analize u Ministarstvu trgovine, mišljenje o predlogu zakona daće i ostala ministarstva. Očekujemo da će i te institucije dati konstruktivne predloge i poboljšati postojeći nacrt zakona. Želja nam je da efikasnijim radom i kontrolom svih organa koji se bave regulacijom tržišta dođemo do što veće slobode na tržištu i što konkretnije zaštite potrošača, kaže Ljubiša Andrejić, predsednik Organizacije potrošača Srbije, koja je članica Nacionalnog saveta za zaštitu potrošača.
Šapčani su se od 2010. godine, kada je usvojen aktuelni zakon, organizacijama koje zastupaju interese potrošača najčešće žalili na neodgovorno ponašanje trgovaca, ali i na rad javnih preduzeća.
- Posle analize u Ministarstvu trgovine, mišljenje o predlogu zakona daće i ostala ministarstva. Očekujemo da će i te institucije dati konstruktivne predloge i poboljšati postojeći nacrt zakona. Želja nam je da efikasnijim radom i kontrolom svih organa koji se bave regulacijom tržišta dođemo do što veće slobode na tržištu i što konkretnije zaštite potrošača, kaže Ljubiša Andrejić, predsednik Organizacije potrošača Srbije, koja je članica Nacionalnog saveta za zaštitu potrošača.
Šapčani su se od 2010. godine, kada je usvojen aktuelni zakon, organizacijama koje zastupaju interese potrošača najčešće žalili na neodgovorno ponašanje trgovaca, ali i na rad javnih preduzeća.
Najnoviji broj
16. maj 2024.