Aktivnosti Društva učitelja Rađevine
INKLUZIJA U PRAKSI
Inkluzivno obrazovanje, entuzijazam, profesionalnost. Kvalitetno obrazovanje za svako dete. Identifikovanje problema u opštini Krupanj
U sredu 23. marta u prostorijama OŠ Borivoje Ž. Milojević u Krupnju održana je tribina Inkluzija u praksi u organizaciji Društva učitelja Rađevine u okviru istoimenog projekta koji realizuje Savez učitelja Srbije i finansira Fondacija za otvoreno društvo Srbije. Tribini je prisustvovalo 73 učesnika, a teme su bile inkluzivno obrazovanje iz prakse: nastavnika, roditelja, učenika, interresorne komisije.
Ciljevi tribine su bili razmena iskustava, primera dobre inkluzivne prakse i ideja svih aktera lokalne sredine koji treba da doprinesu ostvarivanju kvalitetnog obrazovanja za svako dete. Takođe, jedan od ciljeva je bio identifikovanje problema karakterističnih u opštini Krupanj i predloga budućih akcija u cilju unapređivanja inkluzivne prakse.
Prisutnima se obratila predsednica Društva učitelja Rađevine i moderator tribine Vesna Lazarević koja je ukratko podsetila na razloge održavanja tribine i pozdravila je sve prisutne učesnike: Velika pomoć u realizaciji inkluzivne prakse je entuzijazam i profesionalnost prosvetnih radnika. Neophodno je i dalje unapređivati inkluzivno obrazovanje, posebno u oblasti vršnjačke podrške.
U toku diskusije najviše pitanja se odnosilo na mogućnost korišćenja pedagoškog asistenta i kakva je procedura za njegovo dobijanje. Škola u Krupnju je ove godine dobila ličnog pratioca za jednog učenika koji mu pomaže ne samo pri kretanju nego i u ukupnom životu u školi.
U sredu 23. marta u prostorijama OŠ Borivoje Ž. Milojević u Krupnju održana je tribina Inkluzija u praksi u organizaciji Društva učitelja Rađevine u okviru istoimenog projekta koji realizuje Savez učitelja Srbije i finansira Fondacija za otvoreno društvo Srbije. Tribini je prisustvovalo 73 učesnika, a teme su bile inkluzivno obrazovanje iz prakse: nastavnika, roditelja, učenika, interresorne komisije.
Ciljevi tribine su bili razmena iskustava, primera dobre inkluzivne prakse i ideja svih aktera lokalne sredine koji treba da doprinesu ostvarivanju kvalitetnog obrazovanja za svako dete. Takođe, jedan od ciljeva je bio identifikovanje problema karakterističnih u opštini Krupanj i predloga budućih akcija u cilju unapređivanja inkluzivne prakse.
Prisutnima se obratila predsednica Društva učitelja Rađevine i moderator tribine Vesna Lazarević koja je ukratko podsetila na razloge održavanja tribine i pozdravila je sve prisutne učesnike: Velika pomoć u realizaciji inkluzivne prakse je entuzijazam i profesionalnost prosvetnih radnika. Neophodno je i dalje unapređivati inkluzivno obrazovanje, posebno u oblasti vršnjačke podrške.
U toku diskusije najviše pitanja se odnosilo na mogućnost korišćenja pedagoškog asistenta i kakva je procedura za njegovo dobijanje. Škola u Krupnju je ove godine dobila ličnog pratioca za jednog učenika koji mu pomaže ne samo pri kretanju nego i u ukupnom životu u školi.
D.Žugić
Najnoviji broj
24. april 2025.