Инфо

Берза

  • aero 837 ▲ 0,36%
  • enhl 698 ▲ 1,16%
  • ikrb 75 ▲ 27,12%
  • ineu 30.087 ▲ 0,28%
  • jesv 5.116 ▼ -1,62%
  • kmbn 2.850 ▼ -0,04%
  • kmbnpb 1.200 ▲ 0,93%
  • mtlc 2.049 ▼ -0,05%
  • niis 740 ▼ -0,80%
  • pmli 400 ▲ 0,25%
  • ppva 1.200 ▲ 4,53%
  • prgs 19 ▲ 5,56%
  • rso17153 101,42 ▼ -3,35%
  • rso17166 101,85 ▲ 0,13%
  • thhm 229 ▲ 0,44%
  • trvp 450 ⚫ 0,00%
  • vnac 350 ⚫ 0,00%
  • vpdu 8.300 ▲ 2,47%
(16. јун 2016.)

САВЕТИ ЗА ВЕЖБАЊЕ НА ВИСОКИМ ТЕМПЕРАТУРАМА

1. Уносите течност
Унос течности током вежбања на високим температурама је обавезан. Уколико не уностите довољне количине течности можете дехидрирати и осећати главобољу и муку. У случају да на време не препознате ове симптоме можете доћи у стање озбиљне дехидрираности која се може манифестовати као дезорјентисаност, губитак свести, повраћање, пад притиска, престанак рада бубрега и у екстремним случајевима може наступити смрт.
С друге стране, морате водити рачуна да не унесете превише течности јер тада може наступити стање хипонатремије са следећим симптомима: главобоља која се појачава, појачано знојење шака и стопала, конфузија, мука, повраћање, грчеви у мишићима и у најекстремнијим случајевима смрт.
2. Вежбај паметно, а не интензивно
Најбоље је одрадити вежбе рано ујутро или увече. Иако постоји савет да се изађе из теретана напоље, најбољи савет лети је да се вежба у климитазованим фитнес центрима, где организам није изложен температурним променама. Избегавајте вежбање напољу у периоду од 10-16 х.
3. Аклиматизација
Сматра се да се за 14 дана организам адаптира на повишену температуру тако да се лакше подноси напор на повишеној температури.
4. Ношење лаганих светлих материјала
Ово је некако одувек био савет, међутим оно што је подједнако добар савет је ношење одеће од специјалних материјала који “дишу“. Иако ови модерни материјали још нису стекли потпуно прихватање грађанства, полако освајају и наше тржиште.
5. Вежбајте у пару
Ово је важно и иначе, а посебно када скала целзијуса почне редовно да прелази 30 подеок. Оно што је правило у роњењу и планинарењу постало је важно и у рекреативном спорту. Вежбање у пару је поред безбедности и много интересантније и лепше.
ЛЕТЊИ ПОПУСТ
У Х2О тренинг центру на Градском базену у току је велика летња акција 2+1. Сви чланови који уплате чланарину за два месеца до краја јуна добијају један гратис. Тренирајте цело лето већ од 3.000 динара.
Ваш Х2О
Приредила паувер плејт инструкт&

Најновији број

18. април 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa