Berza

  • aero 907 ⚫ 0,00%
  • aqua 106 ⚫ 0,00%
  • djrs 3.600 ▼ -50,00%
  • dnos 3.000 ⚫ 0,00%
  • dvlj 2.817 ▼ -49,99%
  • mtlc 1.900 ⚫ 0,00%
  • niis 543 ▼ -2,51%
  • omol 800 ⚫ 0,00%
  • puue 100 ⚫ 0,00%
  • unfz 9.000 ▼ -50,00%
(13. februar 2020.)

ZDRAVA HRANA

ZDRAVA HRANA
Životni tempo je sve brži, a tekstova o neophodnostu zdrave ishrane, čini nam se sve više. Blogovi, postovi, saveti u novinama nam otkrivaju davno zaboravljene prednosti redovnih obroka i važnost zdravh namirnica za pravilan rad našeg organizma. Tvrde nam da je to od izuzetnog značaja posebno u našem, srednjoškolskom uzrastu.

Zbog toga smo rešili da iz broja u broj „Glasa Podrinja“, odvojimo prostor za recepte za zdrave obroke, kao i mišljenja naših vršnjaka koliko je zdrava ishrana bitna i da li ju je moguće iskombinovati sa svakodnevnim obavezama.

Maja i Marija
- U školi provodim većinu vremena pa nam je tu u mnogo većim količinama dostupnija nezdrava, brza hrana.Kao i većina ljudi, tako i ja ne vodim mnogo računa o svojoj ishrani. Iskreno se trudim kada god sam u prilici da radije pojedem neku voćku umesto čokoladice i apelujem na sve da se ubuduće zdravije hranimo i vodimo računa o sebi- ističe Maja Stefanović (16).
Sa ovim stavom se slaže i Majina vršnjakinja Marija Petrović, koja navodi:
-Mislim da je zdrava hrana bitna za organizam, pravilno odrastanje i razvoj. Treba se hraniti zdravo, ali s vremena na vreme ne škodi da se pojede i nešto nezdravo, naravno ne u veliki količinama. Odlučujem se pre za zdravu ishranu, jer mislim da je takav način života pravilniji i bolji, kao i zbog nutritivnog sastava iste.U mojoj okolini ljudi se uglavnom ne hrane zdravo.

Zdravi burgeri (priprema: 15min)


Sastojci:
- 2 kukuruznegalete
- 150-200g pilećeg belog mesa
- spanać
- so,biber, začin za piletinu
- maslinovo ulje
- kečap

Priprema:
Izblendati piletinu, dodati začine, pa potom formirati pljeskavice. Zagrejati tiganj na malo maslinovog ulja, zatim staviti da se ispeku pljeskavice sa obe strane po 5 min. Na kukuruzne galete staviti malo kečapa a na jednu i pola šake spanaća, staviti gotove pljeskavice, poklopiti sa drugom galetom.

Katarina Simić

Najnoviji broj

9. jul 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa