Инфо

2. јун 2011.2. јун 2011.
МИЛАН Д. СТЕВАНОВИЋ - КАКО ДА ПОБЕДИТЕ НА ИЗБОРИМА

МЕДИЈСКО ВРЕМЕ

Аутор књиге „Како да победите на изборима“, почетком деведесетих година активно се укључује у политички рад опозиционих странака. У периоду од 1996. до 2000. налази се на функцији шефа маркетинга ДС-а. Од 2000. бави се организацијом и спровођењем политичких кампања. Као члан централног изборног штаба, на различитим функцијама учествовао у петнаестак политичких кампања...
У кампањи постоје три типа медијског времена: позиционо, плаћено и зарађено.
Прво је детерминисано самом позицијом кандидата и њиховом тренутном функцијом. Народски речено, могу да користе државну функцију за личну промоцију. Обично баш тада наши већ на положају кандидати путују у утицајне државе и бивају примани од њихових високих главешина. Ако су позвани. А неки пут се, богами, и самопозову. Срдачни поздрави и дуготрајни климоглави шаљу јасну поруку домаћим бирачима о омиљености истог у светским центрима моћи. Чик сад не гласајте за мене, а види с ким сам и таки сам (варијација пословице, народне).
Ако је неко, претпоставимо, председник државе и јури други мандат, свака његова изјава на КЗШ је медијски интересантна, како да кажем, по дефаулту. Наш ће потенцијални нови президенте да искористи прилику да промовише себе на КЗШ сазваној од стране државних органа и по државничким работама. Јел бијо у медијима? Јесте. Јел платијо? Није. Јел искористијо позицију? Јесте. Ду пва! Е, то је то прво.
Нормално је да изборни штаб искористи овакву позицију, али не треба претеривати. Јавност је на неки начин већ упознала начин рада, избор тема, стил и фреквенцију појављивања на медијима. Ако се то сада драстично мења, испашће.
Како да победите на изборима провидно и само поводом избора. То јесте улагивање бирачима, па мора бити дозирано.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa