КОМПАНИЈА ГОМЕЏ
СУМИРАЊЕ РЕЗУЛТАТА
Конференцијом за медије, организованој у Прес сали Хотела Војводина, компанија ГОМЕЏ сумирала је резултате пословања у прошлој години и најавила планове за наредни период
Обраћајући се присутним новинарима, директор компаније ГОМЕЏ Горан Ковачевић истакао је да су пословни биланси у складу са очекиваним, а да би ова 2015. година могла бити боља у односу на претходне. Од изузетне је важности податак да је ГОМЕЏ забележио раст продаје у својим малопродајним објектима, али да је висина профита опала. Објашњење ове појаве требало би потражити у мутним водама сиве економије, додао је Ковачевић и запитао се колико је држава спремна да у овоме помогне сектору трговине у Србији.
У даљем излагању, директор Ковачевић је истакао да је улагање у сопствене ресурсе модус операнди од које ГОМЕЏ неће одустати, а као добар пример навео је почетак опсежне акције отварања нових и реновирање већ постојећих објеката. Високи стандарди опремања малопродајних објеката представљају веома важан адут у тржишној утакмици у којој учествује и компанија ГОМЕЏ.
Такође, ГОМЕЏ је током 2014. године потврдио и висок степен друштвене одговорности, учествујући у бројним хуманитарним активностима, од којих свакако треба споменути Чеп за хендикеп и Помоћ СОС телефону за жене жртве насиља, чиме су маргинализоване групе стављене у фокус интересовања свих сегмената друштва.
Редизајнирањем компанијског лифлета, који од марта прошле године излази под називом Породични магазин, остварена је снажна интеракција на релацији ГОМЕЏ - потрошач, додао је Ковачевић, што су купци у малопродајним објектима наградили повећаним обимом продаје.
На крају обраћања новинарима, директор Ковачевић са поносом је представио нови лоyалтy програм ГОМЕЏ-а у виду Картице Бројалице као и целокупан концепт овог пројекта, и уједно најавио ширење пословне мреже на територију Београда и Централне Србије.
Обраћајући се присутним новинарима, директор компаније ГОМЕЏ Горан Ковачевић истакао је да су пословни биланси у складу са очекиваним, а да би ова 2015. година могла бити боља у односу на претходне. Од изузетне је важности податак да је ГОМЕЏ забележио раст продаје у својим малопродајним објектима, али да је висина профита опала. Објашњење ове појаве требало би потражити у мутним водама сиве економије, додао је Ковачевић и запитао се колико је држава спремна да у овоме помогне сектору трговине у Србији.
У даљем излагању, директор Ковачевић је истакао да је улагање у сопствене ресурсе модус операнди од које ГОМЕЏ неће одустати, а као добар пример навео је почетак опсежне акције отварања нових и реновирање већ постојећих објеката. Високи стандарди опремања малопродајних објеката представљају веома важан адут у тржишној утакмици у којој учествује и компанија ГОМЕЏ.
Такође, ГОМЕЏ је током 2014. године потврдио и висок степен друштвене одговорности, учествујући у бројним хуманитарним активностима, од којих свакако треба споменути Чеп за хендикеп и Помоћ СОС телефону за жене жртве насиља, чиме су маргинализоване групе стављене у фокус интересовања свих сегмената друштва.
Редизајнирањем компанијског лифлета, који од марта прошле године излази под називом Породични магазин, остварена је снажна интеракција на релацији ГОМЕЏ - потрошач, додао је Ковачевић, што су купци у малопродајним објектима наградили повећаним обимом продаје.
На крају обраћања новинарима, директор Ковачевић са поносом је представио нови лоyалтy програм ГОМЕЏ-а у виду Картице Бројалице као и целокупан концепт овог пројекта, и уједно најавио ширење пословне мреже на територију Београда и Централне Србије.
Најновији број
30. април 2025.