(6. februar 2020.)
RADOVI NAPRAVILI KONFUZIJU U SAOBRAĆAJU

Lavirint Benska bara

Problem nikom ne predstavljaju radovi, nego neorganizovanost, neobaveštenost i neobeleženost. Došlo je i do promene smerova ulica, pa ko nije navikao da je npr. Kralja Petra sada dvosmerna može loše da prođe ako po navici dok prelazi kolovoz gleda samo na jednu stranu
Lavirint Benska bara
Mesecima je u Benskoj Bari pravi saobraćajni rulet. Od kada traju radovi u ovom naselju stanari, ljudi koji su tu zaposleni, ali i oni koji krenu kod nekog u goste ili samo prolaze muku muče kuda da prođu. Uglavnom su svi složni oko toga da je u Baru moguće ući, ali je problem posle izaći.
-Svakog jutra kada dolazim na posao pitam se koja će ulica biti prohodna. Kada to shvatim, treba mi 10 do 15 minuta da nađem parking mesto. Ne da nema u blizini zgrade gde radim, nego ni nekoliko ulica okolo. Nema ni da se plati, a ako stanem ispred nečije zgrade obično se nađe nekog od stanara da me “dobronamerno opomene” da su oni ta mesta platili i da će zvati pauka. Onda dođe vreme za povratak kući. Neretko se desi da ono što je bilo ujutru ne važi popodne i dok tražim ulicu kojom ću izaći iz lavirinta pogrešim dva, tri puta, onda okrećem na ulici. Iza mene obično bude još neki “nesrećnik” koji se preračunao, pa ne zna ni on gde će. Svaki dan nova avantura, kaže naša sagovornica Ana.
Problem, zapravo, nikom ne predstavljaju radovi, nego neorganizovanost, neobaveštenost i neobeleženost. Građani ne znaju gde da se informišu u kojoj sledećoj ulici su radovi, a i dok mašine rade često nema znaka da je ulica zatvorena za saobraćaj. Tako dolazi do situacija da se automobili provlače pored mašina koje rade. Naravno, dešavalo se i da ulica bude propisno obeležena, ali da neko od nesavesnih građana skloni barikade, jer mu se baš tuda prolazi.
-Jedini problem mi je za parking, ali kada se nešto radi moramo da se snađemo. Nadam se samo da će stvarno biti gotovo do kraja februara, kaže Milan, stanovnik ovog naselja.
Nije lako ni pešacima. Pored stalno kaljave obuće, preskakanja različitih prepreka, često brinu i za bezbednost.
-Desi se da su trotoari raskopani sa obe strane i da je jedino moguće ići kolovozom. Sa druge strane, automobilima je otvoren put i vozači se ne trude da smanje brzinu niti shvataju da im nismo na putu iz hira nego iz moranja. Stalno preskačem neke kanale, upadam u blato... Imam razumevanja da se radi, ali sve ovo predugo traje, smatra Milica.
Došlo je i do promene smerova ulica, pa ko nije navikao da je npr. Kralja Petra sada dvosmerna može loše da prođe ako po navici dok prelazi kolovoz gleda samo na jednu stranu. Takođe, u ovoj ulici počela je i naplata parkinga od ponedeljka, a predviđeno je da će ovuda prolaziti i gradski autobusi, pa je ostavljeno mesto i za stajalište.
Dešava se i da tokom noći mašine ostanu na sred ulice koju danju rade, što bi moglo predstavljati veliki problem za hitne službe ukoliko bi morale tuda da prođu.
Do zaključenja broja nismo mogli da dobijemo odgovor od nadležnih ko je odgovoran za nastalu zbrku.

Ako prođem prođem
Gradilište je i u Pocerskom Pričinoviću. Postavlja se vodovodna mreža. Priznanje radnicima koji vredno rade po svim vremenskim uslovima. Međutim, automobili pored bagera uglavnom prolaze na sreću uz nadu da im u susret ne ide drugo vozilo. Posebno je rizično kada je magla, a ovih dana je to bio čest slučaj, ili kada su radovi u krivinama.
M.M.

Najnoviji broj

22. oktobar 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa