ZAVRŠEN RASPUST
PONOVO U ŠKOLSKE KLUPE
Prvog radnog dana ove sedmice, 11. januara, šabački učenici su vraćeni u školske klupe. Završen je raspust, čime je i okončan prekid nastave koji je bio sproveden u cilju sprečavanja širenja gripa A (H1 N1). Najave narednog talasa svinjskog gripa, podrazumevaju nove obustave nastavnog rada u školama.
Prvo polugodište se završava 22. januara, do kada će i ocene biti zaključene, a drugo počinje odmah nakon vikenda, u ponedeljak 25. januara. Učenici su još uvek uljuškani atmosferom raspusta, pa im školske obaveze baš i ne prijaju. Tim pre, jer retko ko, uprkos svakodnevnim apelima stručnih lica, ne doživljava ozbiljno aktuelni grip. Tome je doprinela i zabava preko raspusta, javna okupljanja, organizovani koncerti, sportska dešavanja i đački bioskop koga su učenici masovno posećivali. Sve ovo, prostom logikom, nije išlo uz prinudni raspust. Kako će se situacija dalje odvijati, preostaje nam da čekamo, a na koji način će se pauze u nastavi odraziti na uspeh učenika saznaćemo za nekoliko dana, tačnije, pokazatelj svega biće ocene na polugodištu.
Psiholozi tvrde da raspust pogoduje odmoru dece, ali da svako vraćanje u školske klupe, nakon odmora, predstavlja za učenike određenu vrstu stresa. Na koji način će gradivo biti usklađeno i da li je na prosvetnim radnicima odgovornost da to učine, česta su pitanja javnosti, a kako će učenici uhvatiti ritam “ to je već đački problem. S. J.
Prvo polugodište se završava 22. januara, do kada će i ocene biti zaključene, a drugo počinje odmah nakon vikenda, u ponedeljak 25. januara. Učenici su još uvek uljuškani atmosferom raspusta, pa im školske obaveze baš i ne prijaju. Tim pre, jer retko ko, uprkos svakodnevnim apelima stručnih lica, ne doživljava ozbiljno aktuelni grip. Tome je doprinela i zabava preko raspusta, javna okupljanja, organizovani koncerti, sportska dešavanja i đački bioskop koga su učenici masovno posećivali. Sve ovo, prostom logikom, nije išlo uz prinudni raspust. Kako će se situacija dalje odvijati, preostaje nam da čekamo, a na koji način će se pauze u nastavi odraziti na uspeh učenika saznaćemo za nekoliko dana, tačnije, pokazatelj svega biće ocene na polugodištu.
Psiholozi tvrde da raspust pogoduje odmoru dece, ali da svako vraćanje u školske klupe, nakon odmora, predstavlja za učenike određenu vrstu stresa. Na koji način će gradivo biti usklađeno i da li je na prosvetnim radnicima odgovornost da to učine, česta su pitanja javnosti, a kako će učenici uhvatiti ritam “ to je već đački problem. S. J.
Najnoviji broj
30. april 2025.