Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,18%
  • alfa 33.506 ▼ -1,45%
  • dinnpb 3.480 ⚫ 0,00%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • infm 800 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.052 ▼ -1,90%
  • kmbn 2.131 ▼ -3,05%
  • kmbnpb 681 ⚫ 0,00%
  • ming 500 ▲ 33,33%
  • niis 688 ⚫ 0,00%
  • rmks 2.600 ▲ 30,00%
  • sjks 2.300 ⚫ 0,00%
  • sjpt 133 ▼ -13,64%
  • tgas 10.750 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • tigr 41 ⚫ 0,00%
(18. април 2013.)
ПИЛАТЕС

ПОСТАНИТЕ СВЕСНИ СВОГ ТЕЛА

“После пилатес тренинга ћете се осећати опуштено и снажно. Тело је потпуно ослобођено стреса. Сваки мишић испуњен енергијом“, тврди Маријана Тумбашевић инструкторка пилатеса у Фитнес зони Цонан
Пилатес програмом вежбања истовремено развијате снагу и флексибилност мишића и зглобова. Редовним тренингом врло брзо долазите до оптималне телесне уравнотежености. Упркос привидној статичности, највећи број оних који су пробали да упражњавају овакав вид вежбања пријатно су изненађени како интензитетом тренинга тако и постигнутим резултатима.
- Пре него што сам се ближе упознала са оваквим начином вежбања пилатес ми је деловао прилично споро и статично, међутим, када “уђеш у причу“ схватиш да то није тако. Иако је реч о лаганим, успореним покретима са акцентом на правилном дисању и држању кичме цело тело се активира, а по окончању вежбања се осећате опуштено и снажно. Потпуно се ослобађате стреса, сваки мишић је испуњен енергијом ““ истиче инструкторка пилатеса Маријана Тумбашевић.
Пилатесом може да се бави свако. Од деце до професионалних спортиста, разликује се само интензитет тренинга. Динамика вежби доста зависи од инструктора, али и саме енергије полазника.
- Пилатес истеже мишиће и појачава њихову еластичност. Активира дубинске мишиће тако да побољшава држање тела, отклања болове у леђима. Нема згибања, наглих покрета. Покрет се прво осмисли у глави па се тек након тога реализује. Због тога њиме може да се бави свако. Од деце, преко професионалних спортиста до људи са повредама. Динамика вежбања условљена је пре свега идејама самог инструктора али и енергијом која тог дана струји међу полазницима. Дакле, ради се по “осећају“. Улога тренера је да “осети“ људе и без неких устаљених шаблона организује час. Најбитније је да никад није досадно, а да се по окончању тих сат времена осећаш препорођено, односно будеш пун снаге и енергије, каже Тумбашевићева.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa