Инфо

Берза

  • aero 690 ▼ -16,97%
  • akdm 280 ⚫ 0,00%
  • cero 1.000 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.162 ▼ -1,25%
  • enop 2.850 ▲ 13,95%
  • gfom 240 ▲ 4,35%
  • glos 182 ▼ -0,55%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • impl 3.003 ▼ -0,07%
  • jesv 5.200 ▲ 1,96%
  • kmbn 2.356 ▲ 0,26%
  • kmbnpb 840 ⚫ 0,00%
  • lsta 560 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ▼ -0,15%
  • pmli 478 ⚫ 0,00%
  • puns 436 ⚫ 0,00%
  • puue 125 ▲ 4,17%
  • sjpt 173 ▼ -3,35%
  • stup 5.900 ⚫ 0,00%
  • svrl 603 ⚫ 0,00%
  • thhm 229 ⚫ 0,00%
  • trgom 952 ⚫ 0,00%
  • unpr 650 ▲ 30,00%
  • vjdn 671 ⚫ 0,00%
  • vnac 350 ⚫ 0,00%
(18. април 2013.)
ПИЛАТЕС

ПОСТАНИТЕ СВЕСНИ СВОГ ТЕЛА

“После пилатес тренинга ћете се осећати опуштено и снажно. Тело је потпуно ослобођено стреса. Сваки мишић испуњен енергијом“, тврди Маријана Тумбашевић инструкторка пилатеса у Фитнес зони Цонан
Пилатес програмом вежбања истовремено развијате снагу и флексибилност мишића и зглобова. Редовним тренингом врло брзо долазите до оптималне телесне уравнотежености. Упркос привидној статичности, највећи број оних који су пробали да упражњавају овакав вид вежбања пријатно су изненађени како интензитетом тренинга тако и постигнутим резултатима.
- Пре него што сам се ближе упознала са оваквим начином вежбања пилатес ми је деловао прилично споро и статично, међутим, када “уђеш у причу“ схватиш да то није тако. Иако је реч о лаганим, успореним покретима са акцентом на правилном дисању и држању кичме цело тело се активира, а по окончању вежбања се осећате опуштено и снажно. Потпуно се ослобађате стреса, сваки мишић је испуњен енергијом ““ истиче инструкторка пилатеса Маријана Тумбашевић.
Пилатесом може да се бави свако. Од деце до професионалних спортиста, разликује се само интензитет тренинга. Динамика вежби доста зависи од инструктора, али и саме енергије полазника.
- Пилатес истеже мишиће и појачава њихову еластичност. Активира дубинске мишиће тако да побољшава држање тела, отклања болове у леђима. Нема згибања, наглих покрета. Покрет се прво осмисли у глави па се тек након тога реализује. Због тога њиме може да се бави свако. Од деце, преко професионалних спортиста до људи са повредама. Динамика вежбања условљена је пре свега идејама самог инструктора али и енергијом која тог дана струји међу полазницима. Дакле, ради се по “осећају“. Улога тренера је да “осети“ људе и без неких устаљених шаблона организује час. Најбитније је да никад није досадно, а да се по окончању тих сат времена осећаш препорођено, односно будеш пун снаге и енергије, каже Тумбашевићева.

Најновији број

14. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa