11. mart 2010.11. mar 2010.
PROMET U ŠABAČKIM TRGOVINAMA

I NISKE CENE PRAZNE KORPU

U šabačkim trgovinama kretanje prometa je različito. Negde je prodaja porasla, negde opala. Takva je situacija i sa kupovnom moći građana. Pojedinci kažu da se ne odriču, ali mnogi naglašavaju da teško žive
Pad prometa u odnosu na prošlu godinu je neznatan, čak beležimo rast u nekim mesecima, dok je pad pristutan kada ovu godinu poredimo sa pretprošlom, kaže Branislav Madžarević, rukovodilac poslovne jedinice “Intereksa“ u Šapcu.
Prema procenama, cene proizvoda su sve niže i niže, a tendencija je takva zbog velike konkurencije na tržištu nastojanja da se politikom niskih cena zadrže kupci. Madžarević je istakao da u “Intereksu“ dosta proizvoda ima nepromenjenu cenu u odnosu na prethodne godine i da se ide na smanjenje zarada i marži raznih firmi. U ponudi ovog marketa imaju dva do tri katologa mesečno sa akcijskim cenama.
- Uobičajni artikli koji prate svako sniženje su ulje, šećer, brašno, voće i drugi proizvodi u zavisnosti od doba godine ili blizine praznika. Naši potrošači troše više novca u odnosu na prošlu godinu, naglasio je direktor.
Za razliku od super marketa gde je poslovanje u plusu, situacija u manjim trgovinama je drugačija.

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa