Инфо

Берза

  • aero 1.370 ▲ 0,74%
  • alfa 35.255 ▼ -0,01%
  • ccnb 10.573 ▲ 0,63%
  • dinnpb 3.310 ▼ -5,16%
  • enhl 1.220 ▲ 1,58%
  • fito 2.700 ▼ -0,04%
  • hmbg 505 ⚫ 0,00%
  • irtl 435 ▲ 1,16%
  • kopb 7.500 ⚫ 0,00%
  • mtlc 1.990 ▲ 0,51%
  • neksp 700 ⚫ 0,00%
  • niis 692 ▲ 1,17%
  • ppva 650 ⚫ 0,00%
  • sjks 3.250 ▼ -6,96%
  • tkvo 82 ▼ -2,38%
  • tlkb 2.200 ⚫ 0,00%
(8. јун 2017.)
ШКОЛСКИ СПОРТ

ПРВО НАЈМЛАЂИ

Нова тартан стаза у Шапцу званично је отворена мини атлетиком. Најмлађи школарци први се опробали на новој подлози. Меморијали намењени средњошколцима
ПРВО НАЈМЛАЂИ
Основци су водили борбу у седам дисциплина (мушка и женска конкуренција), док су средњошколцима намењени скок у даљ (Меморијал “Драгутин Лазаревић Цакан”) и 100 метара (Меморијал “Сава Ракић”). Тријумфовали су: (1. до 4. разред) Теодора Јанковић (Ј.О.), Андреј Поповић (Ј.В.) (60м); Анастасија Богићевић (С.Н.), Филип Новаковић (Н.В.) (вортекс); Николина Ковачевић (Мај.), Николина Игњевски (Мај.) (скок у даљ). Пети и шести разред: Анђела Марковић (В.К.), Вукашин Топаловић (С.С. Лип.) (60м); Кристина Михаиловић, Мирослав Маринковић (Н.Ј.) (скок у даљ); Мартина Гајић (В.К.), Саша Крејаковић (С.С. Липо.) (300 м).
Техничка школа се радовала победама у обе средњошколске дисциплине. Игор Васић имао је најдужи скок у даљ, а Милош Маринковић најбоље време трке на 100 метара.
ТАРТАН СТАЗА
Толико помињана тартан подлога представља вишеслојну структуру која се полаже на неоштећен бетон или асфалт. Носећи и нивелишући слој тартана су компресовани комадићи гуме и чврста полиуретанска површина. Хабајући слој не спроводи воду у унутрашњост, те се она мора механички уклонити, али апсорбује ударце, силу притиска и отпорна је на све временске услове. До 1968. године, у свету је коришћена подлога посута шљаком, која је погодна по сунчаном времену, али је киша претвара у блато. Многа такмичења су отказивана и одлагана због тога, те је компанија “М3” из Минеаполиса анагжовала чувеног Џесија Овенса да убеди ОК Мексика како би одобрио коришћење нове стазе на Играма у Мексико Ситију. У првој верзији, масу за подлогу чинили су рециклирани опиљци аутомобилских гума и асфалт, међутим, она није била отпорна на оштећења која су стварале бодље спринтерица.
Д. Б.

Најновији број

12. октобар 2017.

Најновији број