Унија синдиката просветних радника Србије
Не ограничавати свестране ђаке
Унија синдиката просветних радника Србије затражила је од Министарства просвете да у Стручном упутству о организовању такмичења и смотри укине ограничење да се ученик може такмичити из највише два предмета и једног ваннаставног облика или из једног предмета и два ваннаставна облика образовно-васпитног рада.
Унија синдиката просветних радника Србије затражила је од Министарства просвете да у Стручном упутству о организовању такмичења и смотри укине ограничење да се ученик може такмичити из највише два предмета и једног ваннаставног облика или из једног предмета и два ваннаставна облика образовно-васпитног рада.
„У тренутку када се сви боримо за повећање квалитета рада наставника и образовања ученика, талентована деца се ограничавају у својим жељама. Често се чују примедбе на рад просветних радника и њихову мотивисаност. Овим ставом Стручног упутства се колеге које би желеле да раде са даровитом децом и за то су мотивисани, спречавају. Сматрамо срамним и недопустивим образложење да би наставници искористили такву децу и да би инсистирали да талентована деца иду на сва могућа такмичења“, наводи се у допису Уније.
Унија синдиката просветних радника Србије затражила је од Министарства просвете да у Стручном упутству о организовању такмичења и смотри укине ограничење да се ученик може такмичити из највише два предмета и једног ваннаставног облика или из једног предмета и два ваннаставна облика образовно-васпитног рада.
„У тренутку када се сви боримо за повећање квалитета рада наставника и образовања ученика, талентована деца се ограничавају у својим жељама. Често се чују примедбе на рад просветних радника и њихову мотивисаност. Овим ставом Стручног упутства се колеге које би желеле да раде са даровитом децом и за то су мотивисани, спречавају. Сматрамо срамним и недопустивим образложење да би наставници искористили такву децу и да би инсистирали да талентована деца иду на сва могућа такмичења“, наводи се у допису Уније.
Најновији број
25. април 2024.