Инфо

Берза

  • aero 820 ▼ -0,97%
  • akdm 260 ▼ -3,70%
  • dinnpb 4.442 ▲ 2,11%
  • dnos 2.900 ⚫ 0,00%
  • fito 3.050 ▼ -4,66%
  • glos 330 ⚫ 0,00%
  • gmon 2.100 ⚫ 0,00%
  • impl 3.350 ⚫ 0,00%
  • kmbn 3.294 ▲ 2,23%
  • kmbnpb 1.300 ⚫ 0,00%
  • mtlc 1.918 ▲ 0,52%
  • niis 678 ▼ -0,59%
  • rso17153 103,48 ▲ 0,87%
  • rso19182 106,00 ▲ 0,01%
  • svrl 535 ▲ 3,88%
(18. јул 2019.)
УМРЕЖАВАЊЕ

Нови градски превоз у Шапцу

Не зна се још увек цена, али карте ће бити временске, да би омогућиле то преседање и да би оно било функционално, јер неко са ценом коју је платио за неко време ће имати могућност да се вози и да преседа док му та карта траје
Нови градски  превоз у Шапцу
Нови градски превоз градска власт најавила је од јесени, а обриси тог пројекта и скора реализација назиру се већ сада, све у оквиру Плана одрживе урбане мобилности који Град Шабац развија уз помоћ Сталне конференције градова и општина. Овим пројектом предвиђено је да аутобуси иду у интервалу од 15 минута, чворна места у граду везују линије, а биће покривена сва фреквентна места где је неопходност превоза приоритет.
Овим поводом разговарали смо са градским архитектама Бојаном Алимпићем и Ксенијом Лукић.
-Тим људи из Инфраструктуре и саобраћајне инспекције урадио је једну врсту студије јавног превоза. Та студија подразумева надоградњу постојећег система, али тако да он буде функционалан, пошто сада он не функционише на територији града како би требало. Територија града ће сада бити покривена аутобусима који имају период полазака на 15 минута и никоме неће бити потребно више од једног преседања да стигне на било које одредиште. Свако стајалиште удаљено је на максимално 300 метара једно од другог. Водили смо се тиме да покријемо и велике фирме, јавна предузећа, места где људи долазе на посао, школе, гробља, пијаце, рекао је Бојан.
Три постојеће линије минимално су модификоване, Штитар - Мишар, Јевремовац - Летњиковац, Касарске ливаде - Оџино село и оне ће генерално функционисати као и досад. Новина су две линије.
-Две нове уведене линије градског превоза служе да покрију делове града који сада нису уопште покривени: једна линија иде са Триангле до центра, купи Камичак, долази до Болнице, аутобуске станице, купи децу и вози до школе на Летњиковцу. Друга линија иде од Капитол парка преко Чавића, Јужне Каролине, долази до Болнице, центра и иде до градског базена, објашњава Алимпић.
Чворна места у граду обезбеђују да грађани од тачке А до тачке Б могу да се крећу тако што ће доћи до централне тачке (код православне цркве) где ће преседати на следећи аутобус, или да би ту путању скратили, дођу на спољашње чворне тачке (Мачвански трг, Медицинска школа, аутобуска станица и Поцерска улица). Сазнали смо и како ће функционисати плаћање карти.
-Не зна се још увек цена, али карте ће бити временске, да би омогућиле то преседање и да би оно било функционално, јер неко са ценом коју је платио за неко време ће имати могућност да се вози и да преседа док му та карта траје. Требало би да се развије и мобилна апликација, помоћу које ће грађани моћи да виде за колико времена аутобус стиже и слично, додаје Бојан.
Оно што је основна идеја овог новог система је да умрежи градска насеља између себе и да њих повеже са центром. имамо две нове линије и још једну до Индустријске зоне. Новитет је и да ће бити много јасније и боље обележена сва аутобуска стајалишта, рекла је Ксенија Лукић.

Н. М.

Најновији број

19. септембар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa