Инфо

8. септембар 2011.8. сеп 2011.
ИЗБОРНИ СЛОГАН И ЊЕГОВЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ

КЉУЧ И СУШТИНА ИЗБОРНЕ КАМПАЊЕ

Слоган, кратка порука, некада не дужа од једне речи, мора да остане упечатљива, памтљива, али и да подстакне све, чак и оне којима је политика одбојна, да изађу на изборе и заокруже баш тај број и ту опцију. Тежак задатак
Иако теорија политичког маркетинга познаје различите врсте политичких кампања, у односу на дужину трајања исте, већина становништва, правим почетком кампање сматра онај период када, након расписивања избора, сви огласни простори у граду, за свега неколико часова, бивају покривени изборним плакатима, информативни телевизијски садржаји добијају сегмент под називом „Избори“, а политички маркетинг постане део комерцијалног програма медијских кућа. Најважнији и највидљивији сегмент плаката, тв рекламе, уз редни број који треба заокружити на изборном листићу, је и кратка порука, састављена од једне или више речи, коју називамо слоган. Те речи ће, у мањем или већем формату, бити на улазима, градском превозу, лифтовима, поштанским сандучићима. Порука ће писати на оловкама, упаљачима, календарима, нотесима, а све са циљем да се слоган пренесе бирачу, и да утиче на њега.
Слоган представља кључну ставку стратегије изборне кампање. Пре „напада“ на бирачко тело, странка, група грађана, или кандидат, у зависности од врсте избора, формира стратегију којом ће покушати да придобије што већи број гласача. Стратегија се прави на основу друштвених околности, сопствених карактеристика, али и ривала. Централни део изборне стратегије представљају окоснице кампање, односно тачке око којих се целокупна кампања организује. Ове окоснице кампање се претачу у поруку, која представља изборни слоган. Задатак који они имају је, да на став све већег броја људи, „Сви су они исти“, одговоре зашто баш та опција, или тај кандидат није.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa