ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
СРБИЈА, ИНТЕРНЕТ, ТРЖИШТЕ?
Глобална економска криза је свој утицај исказала у готово свим сегментима пословања. Упркос општим негативним трендовима, условљеним глобалном економском кризом, приход по основу Интернет оглашавања у свету и даље расте. Србија као Интернет тржиште тражи своју шансу у овим неповољним условима и према најавама које ових дана можемо чути од представника Владе и страних корпорација на наше Интернет тржиште коначно долазе велики играчи. Највећа светска компанија за промоцију Интернета, Interactiv Advertising Bureau IAB, отпочела је припреме за долазак у Србију.
ИАБ је је планетарни лидер када је реч о промоцији Интернета. Долазак ИАБ у Србију значајно ће поспешити развој Интернета, посебно у области дигиталног маркетинга, стандардизације и едукације. Годишња студија коју су урадиле Interactiv Advertising Bureau Europe (IAB Europe) и PricewaterhouseCoopers LLP показује да, упркос општим негативним трендовима, условљеним глобалном економском кризом, приход по основу Интернет оглашавања у свету и даље расте. Према овој студији, у 2008. години је потрошено чак 29,5 милијарди евра на оглашавање преко Интернета - европско Интернет тржиште вредело је 12,9 милијарди евра, што представља пораст од 20 одсто у односу на 2007. годину. У Сједињеним Државама оглашавање преко Интернета је порасло за 10,6 одсто у 2008. и вредело је 16,6 милијарди евра. Алан Херо, председник и генерални директор ИАБ Европе, каже: Ми чврсто верујемо да ће Интернет индустрија наставити да расте кроз замисли, иновације и улагање њених учесника...
ИАБ је је планетарни лидер када је реч о промоцији Интернета. Долазак ИАБ у Србију значајно ће поспешити развој Интернета, посебно у области дигиталног маркетинга, стандардизације и едукације. Годишња студија коју су урадиле Interactiv Advertising Bureau Europe (IAB Europe) и PricewaterhouseCoopers LLP показује да, упркос општим негативним трендовима, условљеним глобалном економском кризом, приход по основу Интернет оглашавања у свету и даље расте. Према овој студији, у 2008. години је потрошено чак 29,5 милијарди евра на оглашавање преко Интернета - европско Интернет тржиште вредело је 12,9 милијарди евра, што представља пораст од 20 одсто у односу на 2007. годину. У Сједињеним Државама оглашавање преко Интернета је порасло за 10,6 одсто у 2008. и вредело је 16,6 милијарди евра. Алан Херо, председник и генерални директор ИАБ Европе, каже: Ми чврсто верујемо да ће Интернет индустрија наставити да расте кроз замисли, иновације и улагање њених учесника...
Најновији број
30. април 2025.