РАМПА НА РЕКОНСТРУИСАНОМ ПРУЖНОМ ПРЕЛАЗУ У МАЈУРУ ВАН ФУНКЦИЈЕ
ЛУТРИЈА НА ПРЕЛАЗУ
Недавно отворен обезбеђен пружни прелаз у Мајуру у понедељак није био у функцији. Искључиво захваљујући обазривости осталих учесника у саобраћају избегнута је трагедија.
Обезбеђен пружни прелаз у центру Мајура отворен је 21. марта, у присуству министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић и високих функционера Железница Србије. Том приликом за овај прелаз је речено да је најнебезбеднији у Србији, те да ће са рампама и светлосном сигнализацијом постати један од безбеднијих. Да то није тачно уверили су се мештани Мајура у понедељак око 22 сата и 30 минута, у моменту проласка теретног воза преко овог прелаза. У том тренутку нити је рампа била спуштена, нити је радила светлосна сигнализација. Према речима становника највећег шабачког приградског насеља, овакви случајеви забележени су још неколико пута у протекла два месеца. О конкретном проблему обавестили смо Железнице Србије и тражили одговор на питање због чега најмодернији пружни прелаз у држави, у чију је реконструкцију уложено 100. 000 евра, није у функцији, али одговор нисмо добили. Сличне ситуације дешавале су се и раније, на другим пружним прелазима на подручју Шапца, попут оног на Северозападној трансферзали, али ни тада надлежни нису били расположени за давање било каквих коментара.
Обезбеђен пружни прелаз у центру Мајура отворен је 21. марта, у присуству министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић и високих функционера Железница Србије. Том приликом за овај прелаз је речено да је најнебезбеднији у Србији, те да ће са рампама и светлосном сигнализацијом постати један од безбеднијих. Да то није тачно уверили су се мештани Мајура у понедељак око 22 сата и 30 минута, у моменту проласка теретног воза преко овог прелаза. У том тренутку нити је рампа била спуштена, нити је радила светлосна сигнализација. Према речима становника највећег шабачког приградског насеља, овакви случајеви забележени су још неколико пута у протекла два месеца. О конкретном проблему обавестили смо Железнице Србије и тражили одговор на питање због чега најмодернији пружни прелаз у држави, у чију је реконструкцију уложено 100. 000 евра, није у функцији, али одговор нисмо добили. Сличне ситуације дешавале су се и раније, на другим пружним прелазима на подручју Шапца, попут оног на Северозападној трансферзали, али ни тада надлежни нису били расположени за давање било каквих коментара.
М.С.М.
Најновији број
24. април 2025.