Berza

  • aero 922 ▲ 0,22%
  • alfa 24.822 ▼ -0,01%
  • amso 800 ▼ -11,11%
  • dinnpb 6.295 ▲ 4,88%
  • infm 1.000 ⚫ 0,00%
  • jesv 6.800 ▲ 13,30%
  • kmbn 2.250 ⚫ 0,00%
  • kmbnpb 800 ▲ 6,67%
  • kopb 7.100 ▲ 1,41%
  • lklg 1.200 ▲ 4,35%
  • mtlc 1.821 ▲ 1,17%
  • niis 600 ⚫ 0,00%
  • rso1467 108,52 ▲ 0,27%
  • rso1491 137,90 ▼ -0,56%
  • rso18174 120,96 ▲ 3,13%
  • tgas 13.000 ⚫ 0,00%
  • vinz 450 ▲ 10,29%
  • zisr 3.300 ⚫ 0,00%
(13. avgust 2009.)
ZAŠTO SE TREBA BAVITI SPORTOM

AKTIVNOŠĆU DO DOBRE FORME

Fitnes navodi da verujete u izuzetno pozitivne efekte vežbanja na telo i duh, kao i na poboljšanje zdravstvenog i društvenog života. Može se opisati i kao stanje koje je potrebno da bi izgledali i osećali se najbolje što možete. To je sposobnost da se dnevne obaveze obavljaju lako i sa budnošću, sa ostatkom energije koja će vam biti potrebna za obavljenje drugih slobodnih aktivnosti. Samim bavljenjem fizičkom aktivnošću, svom organizmu obezbeđujete da izdrži i podnese određene stresne situacije. Fitnes uključuje dobro funkcionisanje srca, pluća i muskulature, a pošto sve što radite sa telom takođe utiče na ono što činite vašim umom, fitnes odnosno fizička spremnost donekle utiče na mentalnu budnost i emotivnu stabilnost.
Ukoliko sebe možete opisati kao srećnu i zadovoljnu osobu, onda verovatno ne spadate u one osobe koje imaju problema sa percepcijom sporta: za vas sport predstavlja nešto što podrazumeva relaksaciju kroz aktivnost. To je pravi pristup, koji donosi rezultate, dobro raspoloženje, zdravlje, lepu figuru, bistar um i vitalnost.
Istraživanja pokazuju da redovna aktivnost pomaže u prevenciji depresije kod žena i muškaraca svih starosnih grupa. Takođe i poboljšanje raspoloženja koje je vidljivo posle 17 nedelja vežbanja. Svakodnevni umor, neraspoloženje i nizak nivo energije možete pobediti redovnom sportskom aktivnšću. Ako želite da i u kasnijim godinama imate dobru memoriju i vitalnost, šetajte bar tri puta nedeljno . Rezultati šestomesečne studije koja je obuhvatala muškarce i žene između 60 i 75 godina života, a koji su šetali tri puta sedmično po sat vremena, pokazali su da je njihova memorija bila za 25 posto bolja u odnosu na neaktivne istih starosnih godina...

Najnoviji broj

28. maj 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa