Инфо

Берза

  • aero 979 ▼ -1,81%
  • dinnpb 3.202 ▼ -1,48%
  • fint 520 ⚫ 0,00%
  • fito 2.720 ▲ 0,74%
  • gmon 1.700 ▲ 0,30%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • impl 3.005 ▼ -0,03%
  • jgelm 2.977 ⚫ 0,00%
  • kmbn 2.350 ▼ -1,26%
  • mtlc 1.990 ▼ -1,49%
  • niis 684 ▼ -0,15%
  • pmli 499 ▲ 24,75%
  • rso17150 105,84 ▲ 0,53%
  • rso18170 102,44 ▼ -2,46%
  • sjpt 174 ▼ -2,79%
  • stup 5.900 ▲ 3,51%
  • svrl 603 ▼ -0,17%
  • tgas 10.852 ▲ 0,48%
(13. август 2009.)
ЗАШТО СЕ ТРЕБА БАВИТИ СПОРТОМ

АКТИВНОШЋУ ДО ДОБРЕ ФОРМЕ

Фитнес наводи да верујете у изузетно позитивне ефекте вежбања на тело и дух, као и на побољшање здравственог и друштвеног живота. Може се описати и као стање које је потребно да би изгледали и осећали се најбоље што можете. То је способност да се дневне обавезе обављају лако и са будношћу, са остатком енергије која ће вам бити потребна за обављење других слободних активности. Самим бављењем физичком активношћу, свом организму обезбеђујете да издржи и поднесе одређене стресне ситуације. Фитнес укључује добро функционисање срца, плућа и мускулатуре, а пошто све што радите са телом такође утиче на оно што чините вашим умом, фитнес односно физичка спремност донекле утиче на менталну будност и емотивну стабилност.
Уколико себе можете описати као срећну и задовољну особу, онда вероватно не спадате у оне особе које имају проблема са перцепцијом спорта: за вас спорт представља нешто што подразумева релаксацију кроз активност. То је прави приступ, који доноси резултате, добро расположење, здравље, лепу фигуру, бистар ум и виталност.
Истраживања показују да редовна активност помаже у превенцији депресије код жена и мушкараца свих старосних група. Такође и побољшање расположења које је видљиво после 17 недеља вежбања. Свакодневни умор, нерасположење и низак ниво енергије можете победити редовном спортском активншћу. Ако желите да и у каснијим годинама имате добру меморију и виталност, шетајте бар три пута недељно . Резултати шестомесечне студије која је обухватала мушкарце и жене између 60 и 75 година живота, а који су шетали три пута седмично по сат времена, показали су да је њихова меморија била за 25 посто боља у односу на неактивне истих старосних година...

Најновији број

14. фебруар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa