Инфо

Берза

  • amso 600 ▼ -20,00%
  • amsopb 650 ⚫ 0,00%
  • dnos 3.000 ⚫ 0,00%
  • gfom 310 ▼ -8,82%
  • gfso 600 ▼ -23,76%
  • gsfd 510 ▼ -0,20%
  • impl 3.065 ▼ -5,11%
  • jesv 5.800 ▲ 5,45%
  • jmbn 5.105 ⚫ 0,00%
  • lsta 557 ▼ -15,99%
  • mtlc 1.770 ▲ 1,14%
  • niis 569 ▼ -0,52%
  • tgas 11.671 ▼ -2,74%
  • thhm 192 ▲ 1,05%
  • utsi 1.251 ▼ -34,16%
(31. децембар 2019.)
ЈОШ ЈЕДНА УСПЕШНА ГОДИНА ЗА ШАБАЧКИ ТУРИЗАМ

Добар рад даје видљиве резултате

Конкретан показатељ резултата је повећање прихода од наплате боравишне таксе за 30 одсто у односу на претходну годину. “Са 24-25 манифестација у 2016. године, ове године смо дошли до више од 40. Сви догађаји су ове године били доста посећенији него раније” каже директор Туристичке организације Шапца Срђан Митрашиновић
Туристичка организација града Шапца имала је још једну успешну годину. Шабац је све препознатљивији по манифестационом туризму. Број посетилаца, као и ноћења, све је већи.
Конкретан показатељ резултата је повећање прихода од наплате боравишне таксе за 30 одсто у односу на претходну годину. Када су доласци у питању, Шабац и даље мало чешће посећују домаћи гости, али зато у њему много више преноће инострани туристи. Иако стално расте и број смештајних јединица, то у време највећих манифестација није ни приближно довољно за подмирење потреба.
-Имамо око 50 нових објеката, односно око 200 нових лежајева када се ради о смештају који категорише локална самоуправа, а то су станови, куће за одмор и апартмани. Такође, имамо и отварање нових и проширење досадашњих капацитета у хотелима и хостелима. Шабац на крају ове године има готов 400 лежајева више него на почеку, али то у периоду кључних манифестација није довољно. То су показатељи да манифестациони туризам јесте донео резултате, наводи директор ТОШ-а Срђан Митрашиновић.
Манифестациони и рурални туризам су све популарнији у читавој Европи и на највећим сајмовима туризма се управо на њих ставља највећи акценат. Митрашиновић сматра да су у Шапцу направили добар спој традиционалног и модерног, што је привукло велики број људи.
-Са 24-25 манифестација у 2016. године, ове године смо дошли до више од 40. Желим да се захвалим Шапчанима који су манифестације у свом граду посећивали у великом броју, као и онима коју су се укључили у реализацију бројних програма које смо организовали. Сви догађаји су ове године били доста посећенији него раније, рекао је Митрашиновић.
Из богате понуде ипак је издвојио три манифестацију. Улица хуманих Чивијаша одржала се први пут, док су Пливачки маратон Јарак – Шабац и Церски марш обележили значајне јубилеје.
-За организацију Улице хуманих Чивијаша захвалност дугујемо бројним хуманим људима који су нас покренули и мотивисали. Показали смо да можемо да будемо добре комшије и суграђани и сакупимо средства за оне којима је у том тренутку било најпотребније. Верујем да ће ова манифестацију дого живети. Пливачки маратон Јарак – Шабац поставили смо на нове темеље, са младим људима и децом и верујем да ће управо на крилима те младости трајати наредних 50 година и бити посвећен ономе што и јесте његова основна сврха, а то је сећање на жртве Kрвавог марша. На Церском маршу је, за 10. годину постојања, више од 3.000 људи пешке отишло пут Цера. Тиме је још једном доказано да је ово највећа родољубива манифестација у земљи, истакао је Митрашиновић.
Шабац је на нешто другачији начин промовисан и кроз сарадњу са Апатинском пиваром кроз пројекат “Твој град твоја снага”. Уз куповину пива на поклон су добијане мајице на којима је уместо бренда “Јелен” писало “Шабац”.
-Бројни спонзори су нам помогли да све што организујемо изгледа што боље. Локал патриотизмом се посебно истакла “Млекара Шабац” која је учествовала у свим догађајима и својим производима и новчано, каже Митрашиновић.
Планови за следећу годину су амбициозни, али оствариви. Традиција ће се испоштовати, а поново ће бити и новина.
-Све важније манифестације ће се поново организовати. Видели смо где има простора за напредак и радићемо на томе. Потрудићемо се да “Чивијаду” додатно ширимо кроз веће учешће школа, наводи Митрашиновић.
Директор ТОШ-а наговештава да ће организовати и неколико нових манифестација. Иако нам планове није открио ипак смо сазнали да љубитељи пива имају посебан разлог за радост.

Промоција пред
милионима
-РТС је препознао наш град као право место да успешну сезону емисије “РТС-ов караван” крунише и заврши на нашем Тргу. То је била још једна прилика да милиони људи виде шта Шабац има да понуди и због чега треба да дођу у наш град, каже Митрашиновић.
М.М.

Најновији број

12. март 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa