
Unapređen sistem rada Gradske uprave:
Od 1. januara E-pisarnica
Od 1. januara na Jedinstvenom šalteru u Gradskoj upravi građani mogu podneti zahtev za više od 200 poslovnih procesa samo uz ličnu kartu i usmeni zahtev. I ne samo to, pomoću pin-koda koji će dobiti, od kuće, na adresi njebpisarnica.sabac.org, mogu pratiti tok realizacije svog predmeta, tako da u svakom trenutku znaju u kojoj je fazi.
Sve ovo moguće je zahvaljujući izradi nove, savremene aplikacije e-pisarnice koju Šabac dobija prvi u Srbiji. Na ovaj način građanima se štedi vreme i novac jer će zaposleni u Gradskoj upravi pored novog načina prijema zahteva građana po službenoj dužnosti pribavljati dokumenta koja su ranije sami dostavljali.
Na Jedinstvenom šalteru i u svim mesnim kancelarijama, pored predaje zahteva i informisanja, građani bez odlaska u Odeljenje lokalne poreske administracije mogu dobiti i informacije o stanju poreskog duga i uvid u karticu svojih poreskih obaveza, ukoliko kod sebe poseduju lični dokument.
Matična služba grada Šapca je među prvima u Srbiji počela sa primenom programa elektronskog prijavljivanja novorođenčadi. Šapčanke u porodilištu mogu obaviti prijavu rođenja, prebivališta i zdravstvene zaštite za bebu, a izvod iz matične knjige rođenih dostavlja im se na kućnu adresu.
Sve usluge dostupne i u selima
U 38 mesnih kancelarija u šabačkim selima građani mogu završiti sve administrativne poslove iz nadležnosti Gradske uprave grada Šapca i dobiti pomoć u vezi sa sprovođenjem svih administrativnih procedura i rešavanjem zahteva iz bilo koje oblasti.
U bilo kojoj mesnoj kancelariji ili matičnoj službi Gradske uprave građani mogu dobiti izvod iz matične knjige rođenih, venčanih ili umrlih ili uverenje o državljanstvu, bez obzira na mesto rođenja i prebivališta. Takođe, mogu se dobiti i u bilo kom drugom gradu u Srbiji jer su matične knjige Grada Šapca prevedene u elektronski oblik i nalaze se u Centralnom sistemu republike Srbije.
Na ovaj način građani ne samo da lakše dolaze do dokumenata, nego štede svoje vreme i novac.
Pored toga u mesnim kancelarijama može se dobiti administrativna pomoć za zakazivanje termina i podnošenje zahteva za lične karte, zdravstvene knjižice, preregistracije poljoprivrednih gazdinstava, ostvarivanje prava na subvencije, podelu zdravstvenih kartica.
Sve ovo moguće je zahvaljujući izradi nove, savremene aplikacije e-pisarnice koju Šabac dobija prvi u Srbiji. Na ovaj način građanima se štedi vreme i novac jer će zaposleni u Gradskoj upravi pored novog načina prijema zahteva građana po službenoj dužnosti pribavljati dokumenta koja su ranije sami dostavljali.
Na Jedinstvenom šalteru i u svim mesnim kancelarijama, pored predaje zahteva i informisanja, građani bez odlaska u Odeljenje lokalne poreske administracije mogu dobiti i informacije o stanju poreskog duga i uvid u karticu svojih poreskih obaveza, ukoliko kod sebe poseduju lični dokument.
Matična služba grada Šapca je među prvima u Srbiji počela sa primenom programa elektronskog prijavljivanja novorođenčadi. Šapčanke u porodilištu mogu obaviti prijavu rođenja, prebivališta i zdravstvene zaštite za bebu, a izvod iz matične knjige rođenih dostavlja im se na kućnu adresu.
Sve usluge dostupne i u selima
U 38 mesnih kancelarija u šabačkim selima građani mogu završiti sve administrativne poslove iz nadležnosti Gradske uprave grada Šapca i dobiti pomoć u vezi sa sprovođenjem svih administrativnih procedura i rešavanjem zahteva iz bilo koje oblasti.
U bilo kojoj mesnoj kancelariji ili matičnoj službi Gradske uprave građani mogu dobiti izvod iz matične knjige rođenih, venčanih ili umrlih ili uverenje o državljanstvu, bez obzira na mesto rođenja i prebivališta. Takođe, mogu se dobiti i u bilo kom drugom gradu u Srbiji jer su matične knjige Grada Šapca prevedene u elektronski oblik i nalaze se u Centralnom sistemu republike Srbije.
Na ovaj način građani ne samo da lakše dolaze do dokumenata, nego štede svoje vreme i novac.
Pored toga u mesnim kancelarijama može se dobiti administrativna pomoć za zakazivanje termina i podnošenje zahteva za lične karte, zdravstvene knjižice, preregistracije poljoprivrednih gazdinstava, ostvarivanje prava na subvencije, podelu zdravstvenih kartica.
Najnoviji broj
24. april 2025.