U TOKU IZGRADNjA BICIKLISTIČKE I PEŠAČKE STAZE
OD KAPITOL PARKA DO POLjOPRIVREDNE ŠKOLE
OD KAPITOL PARKA DO POLjOPRIVREDNE ŠKOLE
Šabac, šampion razvoja
Ideja je da svi ulazni pravci iz svih naselja budu povezani sa gradom i biciklističkim stazama
U toku je izgradnja trotara dužine dva i biciklističke staze dužine jedan metar, na potezu od Kapitol parka do Poljoprivredne škole. Ovo je peti projekat koji grad Šabac realizuje u saradnji sa Evropskom unijom.
- Duž ove transferzale sve parcele su prodate, što je pokazatelj razvoja grada. Duž pešačke i biciklističke staze posadićemo drvorede, što je značajno za Šabac koji postaje zeleniji grad. Šabac je šampion razvoja zato što ima najveću industrijsku zonu, u kojoj ima rezervisanih parcela za nove privrednike. U proteklih petnaest meseci, petnaest miliona evra uloženo je u infrastrukturu. Trebalo bi svi da budemo ponosni, da još više radimo na razvoju grada i budemo još bolji, jer Šabac je naš, istakao je gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović.
Do sada je urađena ulica u Industrijskoj zoni, voda i kanalizacija u ulicama u kojima je to bilo neophodno, kao i na prostoru nove Kvantaške pijace.
- Ovaj projekat izgradnje pešačke i biciklističke staze u ulici Zapadnih transferzala 1, finansira se sredstvima Evropske unije. Ukupna dužina staze koja treba da bude izgrađena je 1.400 metara, naglasio je Vladimir Radosavljević, v.d. direktora JP „Infrastruktura“ Šabac.
U planu je i šesti projekat koji se realizuje putem projekta EU PRO. U pitanju je izgradnja atmosferske kanalizacione mreže dužine petsto metara u Severozapadnoj radnoj zoni.
Uranistički plan grada Šapca predviđa razvoj biciklističke infrastrukture.
- U narednom periodu pokušaćemo da razgranamo biciklističku mrežu i da je unapredimo. To je deo strateškog dokumenta koji smo upravo izradili, a koji akcenat stavlja na održive vidove kretanja, dakle, na pešačenje i biciklizam. Pokrenuli smo uslugu javnog prevoza, širimo pešačke zone, rekonstruišemo parkove i razvijamo biciklističku mrežu. Ideja je da svi ulazni pravci iz svih naselja budu povezani sa gradom i biciklističkim stazama, dodaje je Ksenija Lukić, koordinator za urbani razvoj.
- Duž ove transferzale sve parcele su prodate, što je pokazatelj razvoja grada. Duž pešačke i biciklističke staze posadićemo drvorede, što je značajno za Šabac koji postaje zeleniji grad. Šabac je šampion razvoja zato što ima najveću industrijsku zonu, u kojoj ima rezervisanih parcela za nove privrednike. U proteklih petnaest meseci, petnaest miliona evra uloženo je u infrastrukturu. Trebalo bi svi da budemo ponosni, da još više radimo na razvoju grada i budemo još bolji, jer Šabac je naš, istakao je gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović.
Do sada je urađena ulica u Industrijskoj zoni, voda i kanalizacija u ulicama u kojima je to bilo neophodno, kao i na prostoru nove Kvantaške pijace.
- Ovaj projekat izgradnje pešačke i biciklističke staze u ulici Zapadnih transferzala 1, finansira se sredstvima Evropske unije. Ukupna dužina staze koja treba da bude izgrađena je 1.400 metara, naglasio je Vladimir Radosavljević, v.d. direktora JP „Infrastruktura“ Šabac.
U planu je i šesti projekat koji se realizuje putem projekta EU PRO. U pitanju je izgradnja atmosferske kanalizacione mreže dužine petsto metara u Severozapadnoj radnoj zoni.
Uranistički plan grada Šapca predviđa razvoj biciklističke infrastrukture.
- U narednom periodu pokušaćemo da razgranamo biciklističku mrežu i da je unapredimo. To je deo strateškog dokumenta koji smo upravo izradili, a koji akcenat stavlja na održive vidove kretanja, dakle, na pešačenje i biciklizam. Pokrenuli smo uslugu javnog prevoza, širimo pešačke zone, rekonstruišemo parkove i razvijamo biciklističku mrežu. Ideja je da svi ulazni pravci iz svih naselja budu povezani sa gradom i biciklističkim stazama, dodaje je Ksenija Lukić, koordinator za urbani razvoj.
M.F.
Najnoviji broj
16. januar 2025.