Berza

  • aero 825 ▼ -0,48%
  • dinnpb 4.100 ▼ -1,63%
  • dnos 2.900 ▲ 3,57%
  • enhl 690 ▼ -0,29%
  • glos 330 ⚫ 0,00%
  • htbl 60 ⚫ 0,00%
  • inim 3.500 ⚫ 0,00%
  • kmbn 3.208 ▼ -0,16%
  • lsta 542 ▼ -0,18%
  • niis 682 ▲ 0,29%
  • puue 130 ⚫ 0,00%
  • stup 5.907 ▼ -0,02%
  • tgas 12.310 ▲ 0,07%
(4. april 2019.)
„Kako uspešno voditi biznis u digitalnom okruženju“

Unaređenje poslovanja

Unaređenje poslovanja
Radionica na temu „Kako uspešno voditi biznis u digitalnom okruženju“, održana je protekle sedmice u Startit centru. Predstavnici malih i srednjih preduzeća imala su priliku da se upoznaju sa konceptom digitalne transformacije. U fokusu je bilo upravljanje inicijativama za digitalnu transformaciju kampanja – šta ih pokreće i na koje oblasti je potrebno posebno obratiti pažnju.
-Cilj radionice bio je da na konkretnim primerima iz tri različite industrije i kroz vežbe, uesnici „osete“ digitalnu transformaciju na delu i budu insirisani za dalja istraživanja. Bez obzira na veličinu kompanije i industriju u kojoj se posluje, dobijene informacije i alati mogu da pomognu unapređenju poslovanja i konkurentnosti na tržištu, istakla je Una Gemović, menadžerka Startit centra.
Predavač na radionici bio je Momir Đekić, konsultant za digitalnu transformaciju sa decenijskim iskustvom u poslovnoj analizi, dizajniranju i implementaciji složenih IT sistema u javnom i privatnom sektoru.
-Napredne radionice iz oblasti digitalne transformacije su korisne, jer je to nešto što nas sve zanima i o čemu se puno govori, a verovatno ne tako mnogo zna. Ovom prilikom smo demistifikovali sam pojam digitalne transformaciije i zbog čega je važna iz perspektive malih i srednjih preduzeća – istakao je Đekić i dodao da je akcenat tokom radionice bio na naičinima putem kojih je moguće unaprediti poslovanje.
-Ono čega smo danas svi svesni je da su se neke stvari promenile. Prvenstveno ljudi. Postoji sve više mladih koji su rođeni uz tehnologiju. Samim tim oni nemaju ni strpljenje ni volju da se bave starim načinima poslovanja. Ukoliko sa njima ne budemo komunicirali na njihov način izgubićemo ih kao korisnike, što je veoma skup gubitak ako uzmemo u obzir da će u narednih nekoliko godina oni biti trećina populacije kao konzumenti, zaključio je Đekić.
K.J.Đ

Najnoviji broj

12. septembar 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa