Info

Berza

  • aero 1.049 ▲ 1,84%
  • cero 1.301 ⚫ 0,00%
  • dnos 3.600 ⚫ 0,00%
  • enhl 565 ⚫ 0,00%
  • fint 650 ⚫ 0,00%
  • glos 455 ▼ -4,01%
  • jesv 7.020 ⚫ 0,00%
  • jmbn 6.000 ⚫ 0,00%
  • kmbn 3.150 ▼ -1,56%
  • kmbnpb 1.100 ▲ 10,00%
  • lsta 663 ▲ 0,15%
  • niis 715 ▼ -0,69%
  • rso1491 136,78 ▼ -3,71%
  • rso16142 114,78 ▼ -0,19%
  • tgas 14.869 ▼ -2,92%
(31. decembar 2019.)
JOŠ JEDNA USPEŠNA GODINA ZA ŠABAČKI TURIZAM

Dobar rad daje vidljive rezultate

Konkretan pokazatelj rezultata je povećanje prihoda od naplate boravišne takse za 30 odsto u odnosu na prethodnu godinu. “Sa 24-25 manifestacija u 2016. godine, ove godine smo došli do više od 40. Svi događaji su ove godine bili dosta posećeniji nego ranije” kaže direktor Turističke organizacije Šapca Srđan Mitrašinović
Turistička organizacija grada Šapca imala je još jednu uspešnu godinu. Šabac je sve prepoznatljiviji po manifestacionom turizmu. Broj posetilaca, kao i noćenja, sve je veći.
Konkretan pokazatelj rezultata je povećanje prihoda od naplate boravišne takse za 30 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Kada su dolasci u pitanju, Šabac i dalje malo češće posećuju domaći gosti, ali zato u njemu mnogo više prenoće inostrani turisti. Iako stalno raste i broj smeštajnih jedinica, to u vreme najvećih manifestacija nije ni približno dovoljno za podmirenje potreba.
-Imamo oko 50 novih objekata, odnosno oko 200 novih ležajeva kada se radi o smeštaju koji kategoriše lokalna samouprava, a to su stanovi, kuće za odmor i apartmani. Takođe, imamo i otvaranje novih i proširenje dosadašnjih kapaciteta u hotelima i hostelima. Šabac na kraju ove godine ima gotov 400 ležajeva više nego na počeku, ali to u periodu ključnih manifestacija nije dovoljno. To su pokazatelji da manifestacioni turizam jeste doneo rezultate, navodi direktor TOŠ-a Srđan Mitrašinović.
Manifestacioni i ruralni turizam su sve popularniji u čitavoj Evropi i na najvećim sajmovima turizma se upravo na njih stavlja najveći akcenat. Mitrašinović smatra da su u Šapcu napravili dobar spoj tradicionalnog i modernog, što je privuklo veliki broj ljudi.
-Sa 24-25 manifestacija u 2016. godine, ove godine smo došli do više od 40. Želim da se zahvalim Šapčanima koji su manifestacije u svom gradu posećivali u velikom broju, kao i onima koju su se uključili u realizaciju brojnih programa koje smo organizovali. Svi događaji su ove godine bili dosta posećeniji nego ranije, rekao je Mitrašinović.
Iz bogate ponude ipak je izdvojio tri manifestaciju. Ulica humanih Čivijaša održala se prvi put, dok su Plivački maraton Jarak – Šabac i Cerski marš obeležili značajne jubileje.
-Za organizaciju Ulice humanih Čivijaša zahvalnost dugujemo brojnim humanim ljudima koji su nas pokrenuli i motivisali. Pokazali smo da možemo da budemo dobre komšije i sugrađani i sakupimo sredstva za one kojima je u tom trenutku bilo najpotrebnije. Verujem da će ova manifestaciju dogo živeti. Plivački maraton Jarak – Šabac postavili smo na nove temelje, sa mladim ljudima i decom i verujem da će upravo na krilima te mladosti trajati narednih 50 godina i biti posvećen onome što i jeste njegova osnovna svrha, a to je sećanje na žrtve Krvavog marša. Na Cerskom maršu je, za 10. godinu postojanja, više od 3.000 ljudi peške otišlo put Cera. Time je još jednom dokazano da je ovo najveća rodoljubiva manifestacija u zemlji, istakao je Mitrašinović.
Šabac je na nešto drugačiji način promovisan i kroz saradnju sa Apatinskom pivarom kroz projekat “Tvoj grad tvoja snaga”. Uz kupovinu piva na poklon su dobijane majice na kojima je umesto brenda “Jelen” pisalo “Šabac”.
-Brojni sponzori su nam pomogli da sve što organizujemo izgleda što bolje. Lokal patriotizmom se posebno istakla “Mlekara Šabac” koja je učestvovala u svim događajima i svojim proizvodima i novčano, kaže Mitrašinović.
Planovi za sledeću godinu su ambiciozni, ali ostvarivi. Tradicija će se ispoštovati, a ponovo će biti i novina.
-Sve važnije manifestacije će se ponovo organizovati. Videli smo gde ima prostora za napredak i radićemo na tome. Potrudićemo se da “Čivijadu” dodatno širimo kroz veće učešće škola, navodi Mitrašinović.
Direktor TOŠ-a nagoveštava da će organizovati i nekoliko novih manifestacija. Iako nam planove nije otkrio ipak smo saznali da ljubitelji piva imaju poseban razlog za radost.

Promocija pred
milionima
-RTS je prepoznao naš grad kao pravo mesto da uspešnu sezonu emisije “RTS-ov karavan” kruniše i završi na našem Trgu. To je bila još jedna prilika da milioni ljudi vide šta Šabac ima da ponudi i zbog čega treba da dođu u naš grad, kaže Mitrašinović.
M.M.

Najnoviji broj

27. februar 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa