5. novembar 2020.5. nov 2020.
Rezultati govore umesto reči
SRĐAN MITRAŠINOVIĆ POSLE ČETIRI GODINE PODNEO OSTAVKU

Rezultati govore umesto reči

Šabac je na turističkoj mapi Srbije postao prepoznatljiv po manifestacionom turizmu. Broj manifestacija je uvećan i prošle godine ih je bilo blizu 40. Sa druge strane, manifestacijama koje su već dugo postojale podignut je kvalitet ili su prilagođene vremenu
Na drugoj sednici Skupštine Grada, održanoj u utorak, Turistička organizacija Grada Šapca dobila je novog v.d. direktora. Na tu funkciju postavljena je Nađa Gligorić, diplomirani sociolog. Srđan Mitrašinović, koji je na ovom mestu proveo prethodne nešto manje od četiri godine podneo je ostavku.

-Iskren i istinit stav, kao i posvećen pristup onome što radim mantra je kojom sam se uvek vodio. Ne mogu sebi da dozvolim i od toga danas odstupim, te shodno svemu rečenom ne mogu prenebregnuti činjenicu koja se odnosi na dešavanja u našem gradu u predhodnim mesecima i ostati na njih slep i nem. Trenuti epilog tih dešavanja, siguran sam, ne bi dao mogućnost dobre komunikacije i time ne bi mi dozvolio da posao koji je od velikog značaja za imidž našeg grada obavljam na nivou koji sam to radio do sada. To bi siguran sam uticalo na trend rezultata koji je među najboljim u Srbiji, te shodno svemu podneo sam ostavku na mesto direktora Turističke organizacije grada Šapca, kaže Mitrašinović za naš list o razlozima svog odlaska sa funkcije.

Rezulatati koje je ostvario tokom svog mandata lako su merljivi. Dovoljno je uporediti brojeve iz 2016. godine i prošle. Pa čak i ove godine, koju je obeležila pandemija, Šabac je do sada zabeležio broj noćenja na nivou onog iz 2016. godine.

Tokom 2016. godine u Šabac je došlo 13.238 turista, a broj noćenja je bio 23.392. Oni su se u gradu zadržali u proseku 1,77 dana, a prihod od boravišne takse je iznosio nešto manje od 1.800.000 dinara. Tri godine kasnije u Šabac je došlo 22.200 turista, a broj noćenja je bio oko 65.000. Zadržali su se prosečno 2,77 dana, a prihod od boravišne takse dostigao je gotovo 4 miliona dinara.

Tokom ovog perioda došlo je do značajnog povećanja smeštajnih kapaciteta. Broj ležajeva se skoro duplirao, ali to i dalje nije dovoljno da svi gosti koji dođu na najveće manifestacije nađu smeštaj u gradu.
Šabac je na turističkoj mapi Srbije postao prepoznatljiv po manifestacionom turizmu. Broj manifestacija je uvećan i prošle godine je bio blizu 40. Sa druge strane, manifestacijama koje su već dugo postojale podignut je kvalitet ili su prilagođene vremenu.

Za ove četiri godine obeleženi su i neki značajni jubileji. Ruže Lipolista proslavile su četvrt veka, Čivijada pedeset godina, a Cerski marš prvu deceniju. Šabački hipodrom se pozicirao na mestu najboljeg u državi, sa najvećim brojem trkačkih dana i najznačajnijim trkama. Šabački vašar je promenio lokaciju, što se već prve godine pokazalo kao odličan potez. Plivački maraton Jarak – Šabac je posle pola veka bio pred gašenjem, ali je promenio formu i nastavio da živi. Obožavaoci Fića, Buba, BMV-ova imali su svoje dane. Ljubitelji rakije mogli su da uživaju u svom omiljenom piću tokom Dana rakije, a proizvođači da se nadmeću i pokažu ko je najbolji. Tokom ovih dana Šabac je bio Srbija, a Srbija u Šapcu.

I sponzori prepoznali potencijale
-Ostvarili smo dobru saradnju sa brojnim sponzorima, a najprepoznatljivije je bilo partnerstvo sa Apatinskom pivarom i čuveni natpis na etiketi Jelen piva „Moj grad – moja snaga“. Moram da istaknem našeg najvećeg partnera, koji je pokazao visok stepen lokaln patriotizma i prethodnih sezona nam bio sponzor na svim događajima, a to je „Mlekara Šabac“.


Bazari starih i umetničkih zanata izborili su se da se održavaju 10 puta godišnje, što je Šapčanima dalo priliku da mogu redovno da kupuju kvalitetne domaće proizvode, a malim proizvođačima da mogu da zarade.
Šabac je tokom ovih godina imao i zapaženu promociju na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, a prošle godine i na sajmu u Kragujevcu.

Pred novo rukovodstvo nije postavljen lak zadatak. Treba bar održati kontinuitet.
Mitrašinović naslednici na funkciji želi svu sreću u radu, a posebno se zahvalio svom timu na pomoći u realizaciji svega ostvarenog.

-Kada se osvrnem na prethodne četiri godine moram da izdvojim dva događaja koja smo svi radili sa posebnom voljom i elanom. Reč je o Ulici humanih Čivijaša, za koju od srca navijam da postane tradicija i Paradu beba i trudnica, koja je najlepša slika Srbije. Verujem da smo trasirali put uspešnom početku rada kampa na Krfu, na šta sam jako ponosan, kaže Mitrašinović.

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa