3. jun 2021.3. jun 2021.
Pojačane kontrole
Elektronska sednica kolegijuma načelnika MUO i načelnika – šefova inspekcijskih službi i samostalnih izvršioca

Pojačane kontrole

Postupajući u skladu sa zakonskom obavezom održavanja sastanaka na mesečnom nivou, a zbog nestabilne epidemiološke situacije, načelnik Mačvanskog upravnog okruga Vladan Krasavac je u sredu 02. juna održao šestu sednicu kolegijuma u 2021.godini, u elektronskoj formi. Izveštaj o radu za maj mesec su dostavili svi učesnici elektronske sednice uz navođenje aktivnosti i problema u radu
Načelnik Odeljenja republičke tržišne inspekcije Miladinka Jovanović, navodi da je izvršeno 55 nadzora, od kojih 29 redovnih, 26 vanrednih i 1 službena savetodavna poseta. Doneto je 5 rešenja, od kojih 2 iz redovnog nadzora i 3 iz vanrednih. Podneto je 6 prekršajnih prijava i 1 preporuka trgovcima. Oblasti kontrola su:usaglašenosti ručnih električnih trimera za travu; neregistrovani i registrovani subjekti koji nude robu u prodajnim objektima sa ciljem sprečavanja sive ekonomije; kontrole usaglašenosti niskonaponskih osigurača; promet novih i polovnih automobila i rezervnih delova; preduzetnika sa privremenom odjavom u APR; kontrole zaštita prava intelektualne svojine; zaštite stanovništva od izloženosti duvanskom dimu; usaglašenosti lične zaštitne opreme; kontrole trgovine na veliko na otkupnom mestu;vanredne kontrole po prijavama potrošača; provera primene protivepidemijskih mera za sprečavanje širenja zarazne bolesti Kovid-19.

Inspektori su doneli upravne mere prema 19 registrovanih privrednih subjekata. Tokom sprovedenih nadzora doneto je 35 mera za otklanjanje nepravilnosti. Prilikom kontrola registrovanih privrednih subjekata 14 lica je zatečeno na faktičkom radu,,radu na crno“


Inspekcijske poslove je obavljalo 5 izvršilaca, jedan inspektor je vršio kontrole od kuće, a ostali koriste godišnji odmor. Kao efekat izvršenih nadzora urađeno je 56 zapisnika, podneto je 6 rešenja za prekršaje, 1 rešenje o otklanjanju nedostataka i 3 rešenja po članu 33. Zakona o inspekcijskom nadzoru. Izdato je 4 potvrde o privremeno oduzetoj robi. U službenim savetodavnim posetama doneta je 1 preporuka. U vanrednoj kontroli doneto je rešenje o otklanjanju nedostataka pravnom licu koje pruža usluge od opšteg ekonomskog interesa, a nisu obezbedili člana u okviru Komisije za rešavanje reklamacije potrošača iz evidentirane potrošačke organizacije. Doneta su 2 rešenja o zabrani obavljanja delatnosti i to bespravan rad pijace i bespravno obavljanje automehaničarske delatnosti, kao i rešenje o zabrani obavljanja delatnosti pekarskoj radnji koja je privremeno odjavila radnju u APR, a nastavila sa radom. U “kineskoj radnji”u Šapcu oduzeta je roba sa krivotvorenim žigom, a zbog ne posedovanja dokumentacije o nabavci robe, podneta je prekršajna prijava.
Načelnik Odeljenja inspektorata za rad Milica Filipović, ističe da je inspekcijske poslove obavljalo 8 inspektora, koji su izvršili 132 kontrole i sve su bile nenajavljeni vanredni inspekcijski nadzori. Na osnovu predstavke pravnog ili fizičkog lica sprovedeno je 22 vanredna inspekcijska nadzora. Bez naloga je bilo 26 nadzora, 106 je izvršeno sa nalogom,a kontrolnih je bilo 23 nadzora. Inspektori su doneli upravne mere prema 19 registrovanih privrednih subjekata. Tokom sprovedenih nadzora doneto je 35 mera za otklanjanje nepravilnosti. Prilikom kontrola registrovanih privrednih subjekata 14 lica je zatečeno na faktičkom radu,,radu na crno“. Podneto je 17 prijava za kažnjavanje dela nadziranih registrovanih privrednih subjekata.Koordinisanih inspekcijskih nadzora sa drugim inspekcijama nije bilo,kao ni pritužbi na rad inspekcije. Vršeni su COVID-19 nadzori kod poslodavaca koji obavljaju delatnost trgovine na malo i ugostiteljsku delatnost.

Elektronske sednice kolegijuma održavaće se u skladu sa trenutnom epidemiološkom situacijom


Republički turistički inspektor Živadin Bošković je izvršio 25 nenajavljenih inspekcijskih nadzora, od kojih su 19 bili vanredni. Sa nalogom je izvršeno 18 nadzora, a 7 bez naloga. Broj kontrolnih inspekcijskih nadzora KIZ-6. Izrečene su 3 upravne mera i to 2 registrovanim privrednim subjektima i jedna neregistrovanom privrednom subjektu. Zapisnički su naložene 2 mere za otklanjanje nepravilnosti,od kojih se jednom merom nalaže upis u osnovni registar i zabrana obavljanja delatnosti. Podneto je 8 zahteva za kažnjavanje i to 7 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka protiv registrovanih privrednih subjekata i 1 protiv neregistrovanog subjekta.
Šef Odseka za sanitarni nadzor Vladan Rašić, ističe da je zbog COVIDA -19 urađen veliki broj nadzora, 1371, od kojih su 290 redovni, 892 vanredni,189 kontrolni nadzori i 2 službene savetodavne posete.Inspekcijske poslove obavljalo je 3 izvršioca. Evidentirano je 999 obolelih lica, sa 788 lica u kontaktu kojima je naložena mera karantina u kućnim uslovima. Kancelarijskim nadzorom kontrolisana je zdravstvena ispravnost vode za piće iz objekata centralnog vodosnabdevanja, mikrosistema vodosnabdevanja objekata proizvodnje hrane, zdravstvena ispravnost vode u ambulantama i školama uvidom u izveštaje o ispitivanju iz internog monitoringa. Obavljane su pojačane kontrole ciljanih vanrednih nadzora nad objektima pod sanitarnim nadzorom nad primenom protivepidemijskih mera na suzbijanju Kovid epidemije samostalno.Vršeni su uporedo redovni nadzori u objektima prve grupe rizika.
Oblasti nadzora: ugostiteljski objekti i objekti prometa hrane i POU; objekti za negu i ulepšavanje lica i tela; zdravstvena ispravnost vode za piće u objektima od većeg društvenog značaja i u objektima za proizvodnju hrane; lica koja podležu sanitarnom nadzoru (kliconoštvo); nadzor nad imunizacijom određenih kategorija stanovništva;davanje izjava pred prekršajnim sudom u Šapcu i Loznici u vezi podnetih zahteva za pokretanje prekršajnog postupka; nadzor nad objektima proizvodnje flaširanih voda ,dijetetskih i kozmetičkih proizvoda i dečije hrane i kašica; nadzor nad objektima centralnog vodosnabdevanja,seoskih vodovoda, česmi i izvorišta; objekata zdravstvene i prosvetne delatnosti; sporta i rekreacije; nadzor nad prelaskom lica na graničnim prelazima u Republici Srbiji.
Nedostatak vozila je i dalje veliki problem inspekcije,dva vozila od postojeća tri su za otpis. Pojavljuje se potreba za nabavkom stonih i lap top računara kao i brzih skenera za potrebe E-pisarnice. Problem sa nabavkom tonera je rešen uz pomoć Mačvanskog upravnog okruga.
Šef Odseka veterinarske inspekcije Jasmina Kojičić Stefanović naglašava da je izvršeno 695 nadzora od kojih su 97 redovni, 598 vanredni i 29 kontrolnih. Inspektori su doneli 275 rešenja i to 97 iz redovnih nadzora i 178 iz vanrednih. U Budžet Republike Srbije uplaćeno je na ime taksi 2.230.000,00 dinara. Oblasti nadzora:vanredni inspekcijski nadzor subjekata zbog konfiskata; redovne kontrole iz Programa mera za 2021. godinu; onlajn kontrole klanice koja izvozi juneće meso za Republiku Kinu; davanje izjava pred prekršajnim sudom u vezi podnetih zahteva za pokretanje prekršajnog postupka; kancelarijski inspekcijski nadzor gazdinstava zbog obeležavnja svinja i kretanja goveda; ažuriranje registra držaoca životinja na teritoriji Mačvanskog upravnog okruga; kontrole izvoza životinja i namirnica animalnog porekla i izdavanje sertifikata za izvoz;pojačane aktivnosti analiziranja spremnosti i opremljenosti lokalnih samouprava za slučaj pojave Afričke kuge svinja na teritoriji Mačvanskog upravnog okruga, mesečni izveštaji i kovid kontrole; priprema objekata za kategorizaciju;klasifikacija objekata za SPŽP. Postupa se i po prijavama građana. Poslove obavlja 10 inspektora. Kancelarijskim i terenskim nadzorom kontrolosano je kretanje i obeležavanje svinja i goveda;unošeni su podaci u ITCM sistem za klanje životinja; je priprema klanica i mlekara za kategorizaciju objekata u okviru projekta RS; pojačan nadzor gazdinstava i farmi svinja. Predmeti su arhivirani,bez skeniranja, zbog velikog broja predmeta i dokumenata u predmetima. Nedostaje jedno službeno vozilo za inspektora u čijoj je nadležnosti kontrola bezbednosti hrane u prometu ,koji inspekcijske poslove obavlja na području grada Šapca.
Koordinator republičke poljoprivredne inspekcije Goran Bošković navodi da je izvršeno 64 nadzora, od kojih 19 redovnih i 45 vanrednih. Veći broj nadzora odnosi se na kontrole u cilju sprečavanja širenja virusa Kovid-19. Inspekcijske poslove obavljaju dva izvršioca. Oblasti kontrole su: monitoring i uzorkovanje brašna, osvežavajuća bezalkoholna pića, vino sa geoporeklom ; provera i overa obrazaca za izvoz vina u EU; utvrđivanje uslova za obavljanje delatnosti proizvodnje vina i piva; kontrola maloprodajnih objekata sa aspekta bezbednosti hrane; proizvođača rakije, mlinova, hladnjača i konditora; kontrolisanje dodatnih higijenskih mera i postupaka u cilju sprečavanja ili svođenja na najmanju moguću meru rizika od kontaminacije virusom Kovid-19.
Republički inspektor za zaštitu životne sredine Branislava Tešić, ističe da je izvršeno 13 inspekcijskih nadzora, od kojih 9 redovnih i 4 vanredna. Kontrole su vršene po zahtevu Agencije za zaštitu životne sredine, zaštićenih vrsta,seveso, a postupalo se i po predstavkama građana. Kontrolisani su ispunjenost uslova zaštite životne sredine i posebni tokovi otpada. Inspekcijske poslove je obavljalo 3 izvršioca. Kao problem u radu ističu da od januara do maja meseca nemaju ni jedno službeno vozilo za redovan rad. Za službeno vozilo nije izvršen tehnički pregled.
Republički vodni inspektor Dragan Tadić je izvršio 17 inspekcijskih nadzora od kojih 10 redovnih, 6 vanrednih i 1 kontrolni. Doneto je 6 rešenja za pribavljanje vodnih akata tj. vodne dozvole. Podnet je jedan zahtev za pokretanje prekršajnog postupka pred nadležnim sudom u Šapcu zbog nelegalnog vađenja rečnog nanosa sa desne obale reke Drine u Badovincima, opština Bogatić. Inspekcijske kontrole su se odnosile na radne ciljeve i to :izvođenje radova na održavanju stabilnosti obala i korita vodotoka-1 inspekcijski nadzor; vađenje rečnih nanosa -3 inspekcijska nadzora i 1 rešenje; uzgoj ribe-ribnjaci-1 rešenje; zaštita voda,za sakupljanje odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda i zaštitu voda-10 inspekcijskih nadzora i 4 rešenja. Povodom ispuštanja otpadnih voda u Cerski obodni kanal izvršen je inspekcijski nadzor sa republičkim inspektorom za zaštitu životne sredine, o čemu je obavešten i podnosilac predstavke.
Republički fitosanitarni inspektor Miroslav Aleksić, je sproveo 34 kontrole i to: 2 iz oblasti dorade semena poljoprivrednog bilja kojom prilikom su doneta 2 rešenja; 29 iz oblasti podsticaja za podignute višegodišnje zasade voća i 3 iz oblasti zdravlja bilja. Izdato je 3 fitosertifikata.
Republički šumarski i lovni inspektor Aleksandra Đurković, sa sedištem rada u Šapcu, izvršila je 18 kontrola, 7 po Zakonu o šumama, 5 po Zakonu o reproduktivnom materijalu šumskog drveća, 3 po Zakonu o zdravlju bilja i 3 po Zakonu o divljači i lovstvu. Problema u radu nije bilo.
Republički zdravstveni inspektor Ivana Antonijević, je ažurirala bazu podataka imunizacije koja se sprovodi na Mačvanskom, Kolubarskom, Zlatiborskom i Moravičkom upravnom okrugu. Reč je o tabelarnom pregledu objekata u kojima se obavlja postupak imunizacije, a obuhvata zdravstvene ustanove i punktove za imunizaciju van zdravstvenih ustanova. Ažurirala je bazu podataka aktivnih/brisanih preduzetnika koji su uvedeni u APR-u u Mačvanskom upravnom okrugu. U narednom periodu u planu je redovno ažuriranje podataka o punktovima za vakcinaciju van zdravstvenih ustanova. Sprovodi se i evidencija na nedeljnom nivou Ag testiranja u privatnim laboratorijama putem tabelarnog pregleda, za potrebe inspekcije u Čačku u čijem sastavu su Mačvanski, Kolubarski i Moravički upravni okrug. Reč je o laboratorijama Zdravlje Šabac, Hemikal Valjevo, Medilab Arilje i Medilab Čačak. Prisustvovala je redovnom inspekcijskom nadzoru na području Mačvanskog upravnog okruga, koje je vršila republički zdravstveni inspektor Kolubarskog upravnog okruga, dr Ljiljana Orlović. Obavljala je i poslove arhiviranja predmeta za izolaciju i kovertiranje rešenja za izolaciju koji su dalje slati na ekspediciju.
Elektronska sednica kolegijuma načelnika MUO i načelnika – šefova inspekcijskih službi i samostalnih izvršioca Pojačane kontrole Načelnik Odeljenja republičke tržišne inspekcije Miladinka Jovanović, navodi da je izvršeno 55 nadzora, od kojih 29 redovnih, 26 vanrednih i 1 službena savetodavna poseta. Doneto je 5 rešenja, od kojih 2 iz redovnog nadzora i 3 iz vanrednih. Podneto je 6 prekršajnih prijava i 1 preporuka trgovcima. Oblasti kontrola su:usaglašenosti ručnih električnih trimera za travu; neregistrovani i registrovani subjekti koji nude robu u prodajnim objektima sa ciljem sprečavanja sive ekonomije; kontrole usaglašenosti niskonaponskih osigurača; promet novih i polovnih automobila i rezervnih delova; preduzetnika sa privremenom odjavom u APR; kontrole zaštita prava intelektualne svojine; zaštite stanovništva od izloženosti duvanskom dimu; usaglašenosti lične zaštitne opreme; kontrole trgovine na veliko na otkupnom mestu;vanredne kontrole po prijavama potrošača; provera primene protivepidemijskih mera za sprečavanje širenja zarazne bolesti Kovid-19. Inspekcijske poslove je obavljalo 5 izvršilaca, jedan inspektor je vršio kontrole od kuće, a ostali koriste godišnji odmor. Kao efekat izvršenih nadzora urađeno je 56 zapisnika, podneto je 6 rešenja za prekršaje, 1 rešenje o otklanjanju nedostataka i 3 rešenja po članu 33. Zakona o inspekcijskom nadzoru. Izdato je 4 potvrde o privremeno oduzetoj robi. U službenim savetodavnim posetama doneta je 1 preporuka. U vanrednoj kontroli doneto je rešenje o otklanjanju nedostataka pravnom licu koje pruža usluge od opšteg ekonomskog interesa, a nisu obezbedili člana u okviru Komisije za rešavanje reklamacije potrošača iz evidentirane potrošačke organizacije. Doneta su 2 rešenja o zabrani obavljanja delatnosti i to bespravan rad pijace i bespravno obavljanje automehaničarske delatnosti, kao i rešenje o zabrani obavljanja delatnosti pekarskoj radnji koja je privremeno odjavila radnju u APR, a nastavila sa radom. U “kineskoj radnji”u Šapcu oduzeta je roba sa krivotvorenim žigom, a zbog ne posedovanja dokumentacije o nabavci robe, podneta je prekršajna prijava. Načelnik Odeljenja inspektorata za rad Milica Filipović, ističe da je inspekcijske poslove obavljalo 8 inspektora, koji su izvršili 132 kontrole i sve su bile nenajavljeni vanredni inspekcijski nadzori. Na osnovu predstavke pravnog ili fizičkog lica sprovedeno je 22 vanredna inspekcijska nadzora. Bez naloga je bilo 26 nadzora, 106 je izvršeno sa nalogom,a kontrolnih je bilo 23 nadzora. Inspektori su doneli upravne mere prema 19 registrovanih privrednih subjekata. Tokom sprovedenih nadzora doneto je 35 mera za otklanjanje nepravilnosti. Prilikom kontrola registrovanih privrednih subjekata 14 lica je zatečeno na faktičkom radu,,radu na crno“. Podneto je 17 prijava za kažnjavanje dela nadziranih registrovanih privrednih subjekata.Koordinisanih inspekcijskih nadzora sa drugim inspekcijama nije bilo,kao ni pritužbi na rad inspekcije. Vršeni su COVID-19 nadzori kod poslodavaca koji obavljaju delatnost trgovine na malo i ugostiteljsku delatnost. Republički turistički inspektor Živadin Bošković je izvršio 25 nenajavljenih inspekcijskih nadzora, od kojih su 19 bili vanredni. Sa nalogom je izvršeno 18 nadzora, a 7 bez naloga. Broj kontrolnih inspekcijskih nadzora KIZ-6. Izrečene su 3 upravne mera i to 2 registrovanim privrednim subjektima i jedna neregistrovanom privrednom subjektu. Zapisnički su naložene 2 mere za otklanjanje nepravilnosti,od kojih se jednom merom nalaže upis u osnovni registar i zabrana obavljanja delatnosti. Podneto je 8 zahteva za kažnjavanje i to 7 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka protiv registrovanih privrednih subjekata i 1 protiv neregistrovanog subjekta. Šef Odseka za sanitarni nadzor Vladan Rašić, ističe da je zbog COVIDA -19 urađen veliki broj nadzora, 1371, od kojih su 290 redovni, 892 vanredni,189 kontrolni nadzori i 2 službene savetodavne posete.Inspekcijske poslove obavljalo je 3 izvršioca. Evidentirano je 999 obolelih lica, sa 788 lica u kontaktu kojima je naložena mera karantina u kućnim uslovima. Kancelarijskim nadzorom kontrolisana je zdravstvena ispravnost vode za piće iz objekata centralnog vodosnabdevanja, mikrosistema vodosnabdevanja objekata proizvodnje hrane, zdravstvena ispravnost vode u ambulantama i školama uvidom u izveštaje o ispitivanju iz internog monitoringa. Obavljane su pojačane kontrole ciljanih vanrednih nadzora nad objektima pod sanitarnim nadzorom nad primenom protivepidemijskih mera na suzbijanju Kovid epidemije samostalno.Vršeni su uporedo redovni nadzori u objektima prve grupe rizika. Oblasti nadzora: ugostiteljski objekti i objekti prometa hrane i POU; objekti za negu i ulepšavanje lica i tela; zdravstvena ispravnost vode za piće u objektima od većeg društvenog značaja i u objektima za proizvodnju hrane; lica koja podležu sanitarnom nadzoru (kliconoštvo); nadzor nad imunizacijom određenih kategorija stanovništva;davanje izjava pred prekršajnim sudom u Šapcu i Loznici u vezi podnetih zahteva za pokretanje prekršajnog postupka; nadzor nad objektima proizvodnje flaširanih voda ,dijetetskih i kozmetičkih proizvoda i dečije hrane i kašica; nadzor nad objektima centralnog vodosnabdevanja,seoskih vodovoda, česmi i izvorišta; objekata zdravstvene i prosvetne delatnosti; sporta i rekreacije; nadzor nad prelaskom lica na graničnim prelazima u Republici Srbiji. Nedostatak vozila je i dalje veliki problem inspekcije,dva vozila od postojeća tri su za otpis. Pojavljuje se potreba za nabavkom stonih i lap top računara kao i brzih skenera za potrebe E-pisarnice. Problem sa nabavkom tonera je rešen uz pomoć Mačvanskog upravnog okruga. Šef Odseka veterinarske inspekcije Jasmina Kojičić Stefanović naglašava da je izvršeno 695 nadzora od kojih su 97 redovni, 598 vanredni i 29 kontrolnih. Inspektori su doneli 275 rešenja i to 97 iz redovnih nadzora i 178 iz vanrednih. U Budžet Republike Srbije uplaćeno je na ime taksi 2.230.000,00 dinara. Oblasti nadzora:vanredni inspekcijski nadzor subjekata zbog konfiskata; redovne kontrole iz Programa mera za 2021. godinu; onlajn kontrole klanice koja izvozi juneće meso za Republiku Kinu; davanje izjava pred prekršajnim sudom u vezi podnetih zahteva za pokretanje prekršajnog postupka; kancelarijski inspekcijski nadzor gazdinstava zbog obeležavnja svinja i kretanja goveda; ažuriranje registra držaoca životinja na teritoriji Mačvanskog upravnog okruga; kontrole izvoza životinja i namirnica animalnog porekla i izdavanje sertifikata za izvoz;pojačane aktivnosti analiziranja spremnosti i opremljenosti lokalnih samouprava za slučaj pojave Afričke kuge svinja na teritoriji Mačvanskog upravnog okruga, mesečni izveštaji i kovid kontrole; priprema objekata za kategorizaciju;klasifikacija objekata za SPŽP. Postupa se i po prijavama građana. Poslove obavlja 10 inspektora. Kancelarijskim i terenskim nadzorom kontrolosano je kretanje i obeležavanje svinja i goveda;unošeni su podaci u ITCM sistem za klanje životinja; je priprema klanica i mlekara za kategorizaciju objekata u okviru projekta RS; pojačan nadzor gazdinstava i farmi svinja. Predmeti su arhivirani,bez skeniranja, zbog velikog broja predmeta i dokumenata u predmetima. Nedostaje jedno službeno vozilo za inspektora u čijoj je nadležnosti kontrola bezbednosti hrane u prometu ,koji inspekcijske poslove obavlja na području grada Šapca. Koordinator republičke poljoprivredne inspekcije Goran Bošković navodi da je izvršeno 64 nadzora, od kojih 19 redovnih i 45 vanrednih. Veći broj nadzora odnosi se na kontrole u cilju sprečavanja širenja virusa Kovid-19. Inspekcijske poslove obavljaju dva izvršioca. Oblasti kontrole su: monitoring i uzorkovanje brašna, osvežavajuća bezalkoholna pića, vino sa geoporeklom ; provera i overa obrazaca za izvoz vina u EU; utvrđivanje uslova za obavljanje delatnosti proizvodnje vina i piva; kontrola maloprodajnih objekata sa aspekta bezbednosti hrane; proizvođača rakije, mlinova, hladnjača i konditora; kontrolisanje dodatnih higijenskih mera i postupaka u cilju sprečavanja ili svođenja na najmanju moguću meru rizika od kontaminacije virusom Kovid-19. Republički inspektor za zaštitu životne sredine Branislava Tešić, ističe da je izvršeno 13 inspekcijskih nadzora, od kojih 9 redovnih i 4 vanredna. Kontrole su vršene po zahtevu Agencije za zaštitu životne sredine, zaštićenih vrsta,seveso, a postupalo se i po predstavkama građana. Kontrolisani su ispunjenost uslova zaštite životne sredine i posebni tokovi otpada. Inspekcijske poslove je obavljalo 3 izvršioca. Kao problem u radu ističu da od januara do maja meseca nemaju ni jedno službeno vozilo za redovan rad. Za službeno vozilo nije izvršen tehnički pregled. Republički vodni inspektor Dragan Tadić je izvršio 17 inspekcijskih nadzora od kojih 10 redovnih, 6 vanrednih i 1 kontrolni. Doneto je 6 rešenja za pribavljanje vodnih akata tj. vodne dozvole. Podnet je jedan zahtev za pokretanje prekršajnog postupka pred nadležnim sudom u Šapcu zbog nelegalnog vađenja rečnog nanosa sa desne obale reke Drine u Badovincima, opština Bogatić. Inspekcijske kontrole su se odnosile na radne ciljeve i to :izvođenje radova na održavanju stabilnosti obala i korita vodotoka-1 inspekcijski nadzor; vađenje rečnih nanosa -3 inspekcijska nadzora i 1 rešenje; uzgoj ribe-ribnjaci-1 rešenje; zaštita voda,za sakupljanje odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda i zaštitu voda-10 inspekcijskih nadzora i 4 rešenja. Povodom ispuštanja otpadnih voda u Cerski obodni kanal izvršen je inspekcijski nadzor sa republičkim inspektorom za zaštitu životne sredine, o čemu je obavešten i podnosilac predstavke. Republički fitosanitarni inspektor Miroslav Aleksić, je sproveo 34 kontrole i to: 2 iz oblasti dorade semena poljoprivrednog bilja kojom prilikom su doneta 2 rešenja; 29 iz oblasti podsticaja za podignute višegodišnje zasade voća i 3 iz oblasti zdravlja bilja. Izdato je 3 fitosertifikata. Republički šumarski i lovni inspektor Aleksandra Đurković, sa sedištem rada u Šapcu, izvršila je 18 kontrola, 7 po Zakonu o šumama, 5 po Zakonu o reproduktivnom materijalu šumskog drveća, 3 po Zakonu o zdravlju bilja i 3 po Zakonu o divljači i lovstvu. Problema u radu nije bilo. Republički zdravstveni inspektor Ivana Antonijević, je ažurirala bazu podataka imunizacije koja se sprovodi na Mačvanskom, Kolubarskom, Zlatiborskom i Moravičkom upravnom okrugu. Reč je o tabelarnom pregledu objekata u kojima se obavlja postupak imunizacije, a obuhvata zdravstvene ustanove i punktove za imunizaciju van zdravstvenih ustanova. Ažurirala je bazu podataka aktivnih/brisanih preduzetnika koji su uvedeni u APR-u u Mačvanskom upravnom okrugu. U narednom periodu u planu je redovno ažuriranje podataka o punktovima za vakcinaciju van zdravstvenih ustanova. Sprovodi se i evidencija na nedeljnom nivou Ag testiranja u privatnim laboratorijama putem tabelarnog pregleda, za potrebe inspekcije u Čačku u čijem sastavu su Mačvanski, Kolubarski i Moravički upravni okrug. Reč je o laboratorijama Zdravlje Šabac, Hemikal Valjevo, Medilab Arilje i Medilab Čačak. Prisustvovala je redovnom inspekcijskom nadzoru na području Mačvanskog upravnog okruga, koje je vršila republički zdravstveni inspektor Kolubarskog upravnog okruga, dr Ljiljana Orlović. Obavljala je i poslove arhiviranja predmeta za izolaciju i kovertiranje rešenja za izolaciju koji su dalje slati na ekspediciju. Kabinet načelnika Vladana Krasavca

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa