Info

9. septembar 2021.9. sep 2021.
,,VUM“od komšijskog marketa do domaćeg  trgovačkog lanca

,,VUM“od komšijskog marketa do domaćeg trgovačkog lanca

“VUM” marketi posluju više od tri decenije, sa preko 65 maloprodajnih objekata u više od 5 Opština i zapošljavaju preko 400 zaposlenih. Dragoceno iskustvo rukovodstva ove kompanije, njihovo poznavanje tržišta, potreba kupaca i potencijala razvoja, integrisano je u kreiranje strategije poslovanja, a zahvaljujući tome, danas Domaći trgovački lanac objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa preko 700 maloprodajnih objekata u celoj Srbiji.

Posebno mesto čuvamo za ono što stiže sa lokalne farme, njive, od lokalnog proizvođača, a predstavlja proizvod vrhunskog kvaliteta. Želimo da motivišemo svoje kupce da kupuju proizvode koji nastaju upravo u njihovim sredinama i time utičemo na ekonomski razvoj zajednice .

Dobre komšije
Ono što je najvažnije, jeste da objekti nisu samo pristupačni, u komšiluku i sa odličnom ponudom, već su pre svega mesto gde se potrošač, uz ljubaznu reč i osmeh svakog zaposlenog, zaista oseća dobrodošlo. Iako su se razvijali, rasli, uvodili u poslovanje mnoge postulate savremenog poslovanja, DTL objekti nisu izgubili ono autentično, onaj komšijski duh, bliskost sa svojim potrošačima .


Za nama je veoma dinamična decenija kada je reč o maloprodajnom sistemu u Srbiji. S jedne strane, nastavio se trend dolaska velikih regionalnih i internacionalnih igrača, a s druge strane, kao prirodan odgovor na njih, domaći trgovinski lanci započeli su proces udruživanja. Prateći iskustvo velikog broja sličnih lanaca u Evropskoj uniji, naročito lanca “Edeka” iz Nemačke, pre deset godina “VUM” marketi bili su jedni od inicijatora osnivanja Domaćeg trgovačkog lanca (DTL), kao jedinstvenog lanca trgovine srednjeg maloprodajnog formata u Srbiji .



Za poslovanje kompanije “VUM”, kao i za poslovanje ostalih članica lanca, udruživanje je dovelo do postizanja efekta ekonomije obima, tržišne konkurentnosti i cenovne atraktivnosti, kao odlučujućeg faktora kada je reč o krajnjem potrošaču.

Kako ističu iz kompanije, sve članice ove trgovinske alijanse svakodnevno ulažu u svoje zaposlene, unapređuju njihova znanja i veštine, te povećavaju udeo privatnih robnih marki, čime jačaju partnerske odnose sa lokalnim proizvođačima i podstiču ekonomski razvoj lokalne zajednice. Osim toga, razvijaju i “loyalty” programe kojima unapređuju odnos sa potrošačima, a kreiraju i projekte socijalne odgovornosti kroz koje doprinose poboljšanju života svojih sugrađana.
PR

Najnoviji broj

24. april 2025.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa