
ДАН ЖЕНА У СРЕДЊОЈ ПОЉОПРИВЕДНОЈ ШКОЛИ
Најлепша реч за бајку
Дан жена пригодиним програмом обележен је и у Средњој пољопривредној школи са домом ученика. Ученици су овим поводом одржали јавни час српског језика и књижевности под називом „Најлепша реч за бајку“.
Присетили су се борбе за женску равноправност кроз историју, а посебна пажња посвећена је мајци у српској поезији, од Јевросиме, мајке Марка Краљевића и МајкеЈуговића, преко народних песама и севдалинки, до савремене поп и рок музике.
-Час је посвећен мајци као најважнијој особи у нашем животу и као непролазној инспирацији књижевности од њеног постанка до данас. Програм је подељен у неколико целина: представљање 8. марта као међународног празника, мотив мајке у народној књижевности и представљање најупечатљивијих ликова мајки у српској епског поезији, мајка као тема уметничке поезије за децу и мајка као мотив у популарној музици. Поред песама и прозних делова текста, ученици су певали и свирали популарне мелодије са темом мајке, каже Драгица Станковић, професор српског језика и књижевности у СПШ.
Програм су приредили ученици инаставници школе, а у централном делу програма своје место су имали и ученици са сметњама у развоју.
Присетили су се борбе за женску равноправност кроз историју, а посебна пажња посвећена је мајци у српској поезији, од Јевросиме, мајке Марка Краљевића и МајкеЈуговића, преко народних песама и севдалинки, до савремене поп и рок музике.
-Час је посвећен мајци као најважнијој особи у нашем животу и као непролазној инспирацији књижевности од њеног постанка до данас. Програм је подељен у неколико целина: представљање 8. марта као међународног празника, мотив мајке у народној књижевности и представљање најупечатљивијих ликова мајки у српској епског поезији, мајка као тема уметничке поезије за децу и мајка као мотив у популарној музици. Поред песама и прозних делова текста, ученици су певали и свирали популарне мелодије са темом мајке, каже Драгица Станковић, професор српског језика и књижевности у СПШ.
Програм су приредили ученици инаставници школе, а у централном делу програма своје место су имали и ученици са сметњама у развоју.
Најновији број
24. април 2025.