Инфо

Берза

  • aero 1.680 ▲ 0,54%
  • agbc 701 ⚫ 0,00%
  • akdm 250 ⚫ 0,00%
  • dnos 960 ▼ -27,93%
  • eroz 1.580 ▼ -1,25%
  • glos 130 ▲ 28,71%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • ikrb 31 ▲ 3,33%
  • kmbn 1.811 ▼ -3,67%
  • mtlc 2.001 ▼ -1,91%
  • niis 723 ▼ -0,28%
  • ppva 650 ⚫ 0,00%
  • rmks 1.342 ▼ -0,96%
  • rso16134 102,88 ▼ -0,30%
  • rso17147 100,78 ▲ 0,80%
  • rso17153 101,54 ▼ -0,48%
  • rvst 1.930 ⚫ 0,00%
  • sjpt 230 ▲ 15,00%
  • slnp 150 ⚫ 0,00%
  • svrl 430 ⚫ 0,00%
  • tgas 11.700 ▼ -2,50%
  • vdav 4.001 ⚫ 0,00%
  • vzas 90 ▼ -10,00%
(15. фебруар 2018.)
Изабрани слогани за кампању
подстицаја рађања

„Рађај, не одгађај!“

Министарство културе и информисања објавило је резултате Јавног позива за израду слогана који ће бити коришћен у кампањи за промоцију мера популационе политике са циљем подстицања рађања у Републици Србији.
Комисија је већином гласова донела одлуку да не додели појединачне награде с обзиром на то да ниједан од предлога не задовољава потребу да једна порука идентификује сложеност проблема пројектног задатка из Јавног позива, већ да прогласи по два добитника за сва три места.
Прво место деле слогани „Љубав и беба - прво што нам треба!“ Драгутина Крушке и „Рађај, не одгађај!“ Бранкице Мандић, друго „Мама – нећу сама, тата – хоћу брата“ Вање Милић и „Доста речи, нек закмечи“ Милоша Вељовића, док треће место деле слогани „Чуда се не дешавају. Чуда се рађају“ Маријане Арацки и „Нек се деца рађају и лепе ствари догађају“ Јелене Фатовић Николић.
За изабране слогане предвиђене су новчане награде у следећим износима: прво место 150.000 динара, односно два пута по 75.000 динара, друго место два пута по 37.500 динара и треће место два пута по 25.000 динара.
На Јавни позив пристигла су 1.002 предмета у 948 писама из 104 града Србије.
Комисија је радила у саставу: оснивач Института за историју оглашавања Владимир Чех (председник), министарка без портфеља задужена за демографију и популациону политику Славица Ђукић Дејановић, државни секретар у Министарству културе и информисања Александар Гајовић, шеф кабинета министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику Никола Јовановић и директорка Интернатионал Адвертисинг Ассоциатион (ИАА Сербиа) Јелена Ивановић.
На предлог Савета за популациону политику Владе Републике Србије, Министарство културе и информисања је 4. децембра 2017. године упутило Јавни позив за израду слогана који ће бити коришћен у кампањи за промоцију мера популационе политике са циљем подстицања рађања у Републици Србији.

Најновији број

26. април 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa