Инфо

Берза

  • aero 812 ▲ 0,25%
  • amso 505 ⚫ 0,00%
  • aven 1.100 ⚫ 0,00%
  • brkc 290 ⚫ 0,00%
  • fito 2.900 ▼ -3,27%
  • hmbg 516 ▼ -0,77%
  • impl 3.205 ▲ 0,13%
  • kmbn 2.700 ▲ 2,00%
  • mtlc 1.995 ⚫ 0,00%
  • niis 690 ▲ 0,15%
  • prgs 52 ▼ -5,45%
  • rmks 2.640 ⚫ 0,00%
  • sjpt 180 ⚫ 0,00%
ЛУЧКА УЛИЦА ВИШЕСТРУКО ВАЖНА ЗА “ЕЛИКСИР ЗОРKУ”

Брже, ефикасније и исплативије пословање

Дневно се отпреми око 3.000 тона готових производа, а поред тога сваког дана се превезе и око 500 до 600 тона сировина
Брже, ефикасније  и исплативије пословање
Новоизграђена Лучка улица треба да споји шабачке привреднике са реком, односно да свима који имају потребу за речним транспортом обезбеди лакши пут до Луке. Свако ко жели да користи Луку треба да се обрати “Еликсир Зорки” која је њен оператер, како би се усагласили око даље сарадње. Сада Луку највише користи “Еликсир”, а нова саобраћајница има значај са више аспеката.
“Еликсир Зорка” највећи је произвођач минералних ђубрива у југоисточној Европи. Током пролећа и јесени, када је шпиц сезоне производње минералних ђубрива, транспортним делом фабрике “Еликсир Зорка” сваког дана прође од 120 до 130 камиона, којима се врши отпрема готовог производа у количини од око 3.000 тона и интерна манипулација са око 500 до 600 тона сировина. Капацитет Луке је око 3.000 тона дневно, у зависности од товара који се налази у баржама и највећи део сировина, које се користе за произвидњу минералних ђубрива, стиже тим путем. Са друге стране саобраћајнице налази се “Зорка обојена металургија” која је тренутно у поступку добијања власника. Готово је извесно да ће то бити управо “Еликсир”.

Боља интерна
логистика
-Нова реконструисана саобраћајница са три аспекта повољно утиче на наше пословање. Имамо бољу интерну логистику, лакши приступ Луци, а и наше будуће пословање на локацији “Зорка обојене металургије” ће бити олакшано, наводи Милан Стошић заменик директора “Еликсир Зорка”.
Велики број возила улази у круг фабрике ради транспорта готових производа. Дневно се отпреми око 3.000 тона готовог производа, а поред тога сваког дана се превезе и око 500 до 600 тона сировина.
-Изградњом ове саобраћајнице наше манипулације су временски краће. Штеди се време, гориво и уопште се смањују трошкови логистичких операција. Све то има велики утицај на саму организацију саобраћаја на локацији “Еликсир Зорка”. До сада је то функционисало отежано и успорено. Квалитетом инфраструктуре повећава се број возила која ту пролазе, број манипулација, мања је амортизација возила. Генерално, бољи је и бржи проток интерног саобраћаја. На основу ове саобраћајнице коју је град уредио намеравамо да инвестирамо и у наше интерне саобраћајнице, како би се уређење и квалитет саобраћаја подигли на виши ниво, објашњава Стошић.
Изведена је и побољшана комплетна сигнализација. Преко саобраћајнице има неколико пружних прелаза који су сада боље обележени и прегледнији. Реконструисане су и обновљене подземне инсталације, пре свега водоводна, канализациона и електромрежа. То је омогућило и да се лакше одржава чистоћа манипулативних површина. Платое са готовим производом, као и приступне површине, много је лакше одржавати у смислу чистоће. Нема више блата ни прашине. Све то утиче на опште услове које мора задовољити упакован производ, пре свега визуелни изглед, али не треба заборавити ни услове складиштења који су побољшани на овај начин.
-Није занемарљиво ни то што имамо бољу искоришћеност простора за одлагање готових производа. Делови парцела су приступачнији и боље искоришћени, каже Стошић.
Улично осветљење на новој саобраћајници такође доприноси бољем изгледу, прегледности и општој безбедности локације.

Лакши приступ Луци
“Еликсир” је оператерство над Луком добио у новембру 2017. године. Капацитети Луке су око 3.000 тона дневно и за сада то задовољава њихове потребе.
Приступ Луци је бољи, уређенији и контролисанији. Лакше се одвозе сировине које долазе преко Луке.
-Тренутно је Лука искоришћена за наше потребе. Могућности утовара и истовара зависе од производа, односно, осетљивост робе, временски услови, све то утиче на дневне капацитете. Тренутно немамо потребу да се они повећавају. Међутим, прилаз је сада уређенији, боље изгледа, има више простора, постоји сигнализација... Неко ће то сигурно приметити и пожелети да искористи ресурсе Луке, сматра Стошић.

Квалитетније уређење “Зорка обојене”
Саобраћајница ће свакако знатно олакшати посао новим власницима “Зорка обојене металургије”. Стање у ком се фабрика сада налази захтева много труда и рада да би пословање могло поново да се покрене и организује.
-“Зорка обојена металургија” треба да добије коначног власника. Верујемо да ћемо то бити ми. Локација са друге стране саобраћајнице оптерећена је старим зградама и старом опремом. Све то треба да се уреди. Изградњом ове саобраћајнице олакшан је приступ тешким возилима и процес уређивања биће квалитетнији, бржи и економичнији, наводи Стошић.
Лучка улица омогућава и лакши приступ железници читавој индустријској зони.
Сви који желе да
послују у Луци-
добродошли
Милан Стошић истиче да могу да им се јаве сви привредници који су заинтересовани за послове утовара и истовара своје робе у Луци, односно да њихове сировине долазе, или готови производи одлазе Савом.
-Поред утовара и истовара наше робе, обављали смо те послове и за друге и то добро функционише. Као лучки оператери и дужни смо то да радимо. Свако ко жели да било какав посао оствари у Луци треба да се јави нама да направимо распоред и динамику и договоримо услове под којима којима ће се обавити посао, истакао је Стошић.

Град олакшава
привреднцима
Град Шабац је у уређење Лучке улице уложио близу 100 милиона динара. Радови су почели крајем августа прошле године. Циљ је да се привредницима омогући лакши и јефтинији транспорт робе, односно да се Лука повеже са источном индустријском зоном, али и осталим пословним зонама. Такође, на овај начин Лука треба да постане интересантна новим инвеститорима. Све је у складу политике Града да се свима пружи могућност да више зараде.

Најновији број

20. јун 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa