Инфо

18. април 2024.18. апр 2024.
Фото: Приватна архива

Фото: Приватна архива

Маријана Лазић и „Шта да спремам данас?“

Брзи, лаки и слатки рецепти

Млада Шапчанка Маријана Лазић лице је иза профила „Шта данас да спремам“. Кроз видео представља брзе, лаке, практичне слатке рецепте. Друштвене мреже види као прилику за промоцију, креативност, зараду и пласирање занимљивих садржаја
Шта да премам данас? Питање је које често поставимо себи када је храна у питању. А вероватно чешће када помислимо на слаткише. Колико пута сте и ви гуглали брзе, лаке и слатке рецепте? Превише, неки ће рећи. Но, изгледа да једна Шапчанка има одговор на ову дилему сваке домаћице и домаћина. И ако погледамо бројке у њен избор верује 67.700 људи на Инстаграму, и 50.900 на Тик Току. Не верујете? Телефон у руке и потражите профил Just eat me (Само ме поједи).

Вирални видео: Како сам заказала 300 шишања за дан?
Маријана је ауторка видеа из фризерског салона где фризерка наводи да је за дан заказала шишање 300 Кинеза и након тога отпутовала у Дубаи на одмор. Видео има два милиона прегледа на Тик Току.
-Убеђивала сам маму да сними нешто. То је трајало неко време док један дан није дошла кући и показала ми да је снимила једну жену у салону. Обрадовала сам се, јер је то урадила после шест месеци убеђивања. Пало ми је на памет да то повежем са Кинезима који живе близу маминог салона и долазе на шишање. Осмислила сам причу и пустила видео. Очекивала сам да ће видео бити гледан, али је све отишло у потпуно другачијем смеру. На крају видео је постао познатији од суштине коју сам желела да постигнем, а то је да је моја мама добра фризерка и да привучемо нове муштерије. За маму је то била превелика пажња.


-Као мала волела сам да спремам храну, али интензивније током студија сам се посветила прављењу колача. Током лета када сам боравила у Шапцу вишак слободног времена посвећивала сам експериментисању са састојцима и рецептима – каже Маријана Лазић и напомиње да је тек прошле године по повратку у родни град одлучила да сними себе како прави колаче и да то подели са другима.

Идеја је најважнија
Каже да није имала намеру да снима припрему, нити да продаје колаче. Но, пријатељи и комшије су јој предложили да то учини.

Фото: Приватна архива


-Размишљала сам како бих то могла да изведем, јер ако бих огласила искључиво продају то не би имало много ефекта. Упустила сам се у истраживање. Како мреже функионишу, ко је моја публика. Идеја је била да стекнем одређену публику, да им покажем шта нудим, а затим почнем са продајом колача.

Рецепти за све
Рецепте смишља сама, или их проналази, а потом коригује. Пласира их на три канала (You Tube, Инстаграм, Тик Ток) као видео формате.

Хејт и коментари
На негативне коментаре не реагује. Каже да не дозвољава да јој неко са злурадим опаскама поквари дан и расположење.
-Била сам свесна да ћу бити изложена јавности, али не обраћам пажњу на коментаре. Некад се догоди да неко није разумео, добро погледао видео. Мама више брине због тога.


-Трудим се да то буду једноставни рецепти, лаки за припрему. Компликованије је припрема видеа, то је читав процес. Мада и он зависи од инспирације. Кренула сам из забаве, не са намером да зарадим велики новац. Често људи мисле да ако неко има милион прегледа да зарадимо минимум хиљаду евра. То ми буде занимљиво. Јер није истина.

Друштвене мреже прилика за промоцију
Маријана сматра да друштвене мреже могу бити одлична прилика за промоцију и самопромоцију, али да је потребно да постоји нека врста контроле садржаја.

-Понекад људи снимају било шта само да би постигли прегледе, а не нуде ништа квалитетно. Тога ће увек бити. Али исто тако постоје и веома квалитетни садржаји. Млади друштвене мреже видео ка прилику да покажу своје знање и да уновче неке вештине. Старији имају страх, али исто тако су склони да поверују у све и свашта.

Маријана је успела да пронађе своју публику коју чине углавном жене.
-Највише ме прате девојке и жене од 25 до 45 година. Дешава ми се да добијем поруку од неког млађег, што ми буде посебно драго.

Упознај себе и публику
Пре отварања профила на Инстаграму похађала је курс маркетинга, што сматра да јој је била добра основа за почетак.

Фото: Приватна архива


-Имала сам једну идеју, али сам убрзо схватила да ће торте и колачи бити у фокусу. Мислим да је тај курс био значајан у том моменту, али од тада милион ствари се променило. Због тога на мрежема највише пратим људе који се баве маркетингом на друштвеним мрежама, и странцима који спремају храну. Од њих може највише да се научи.

Маријана је апсолвенткиња Факултета физичког спорта и културе. О здравим слаткишима није размишљала. Више воли да спрема класичне посластице.

-Морам да признам да не једем слатко – каже кроз осмех и додаје да јој задовољство причињава када други уживају у њеним слаткишима.

-Волим када други једу оно што сам спремила и када су срећни због тога.

Изградња бренда наредни корак
Уз видео рецепте млада Шапчанка полако гради свој бренд.

-Имам једна производ који продајем и који је мој бренд. О томе више људи могу сазнати на мојим профилима.
М.Ж.Б.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa