20. februar 2020.20. feb 2020.
Najbolje iz šabačkog kraja
POČEO MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA

Najbolje iz šabačkog kraja

Poslednjih godina među našim građanima sve je češća želja da što bolje upoznaju svoju zemlju. Turistička organizacija Grada Šapca i ove godine će, u Hali 4, prezentovati svoju najbolju ponudu kako bi među desetinama hiljada posetilaca što više njih privukli u naš grad
Danas počinje 42. Međunarodni sajam turizma u Beogradu. Atraktivna ponuda domaćih i stranih izlagača obećava da će u naredna četiri dana i najprobirljiviji pronaći nešto za sebe.
Poslednjih godina među našim građanima sve je češća želja da što bolje upoznaju svoju zemlju. Turistička organizacija Grada Šapca i ove godine će, u Hali 4, prezentovati svoju najbolju ponudu kako bi među desetinama hiljada posetilaca što više njih privukli u naš grad.
Manifestacije su tradicionalno ono što dovodi najveći broj gostiju u Šabac, kako domaćih tako i inostranih. Pored toga poslednjih godina TOŠ sve veći akcenat stavlja na promociju ruralnog turizma i prirodnih lepota Mačve i Pocerine.
Prvog dana Sajma Šabac će promovisati seoski turizam, stare i umetničke zanate, domaću radinost i festival “Ruže Lipolista”.
-Sajam ćemo otvoriti promocijom aktuelne turističke ponude seoskog područja Mačve, Pocerine i Posavine, ali ćemo isto tako nastojati da skrenemo pažnju i na veliki turistički potencijal kojim raspolaže ovaj kraj. Akcenat sigurno ide na ”Ruže Lipolista”, manifestaciju koja duže od četvrt veka promoviše lepote Mačvanskog sela, kaže direktor TOŠ-a Srđan Mitrašinović.
Drugi dan Sajma na štandu TOŠ-a rezervisan je za promociju kulturno – istorijskog nasleđa i najvećih manifestacija – “Čivijade” i “Čivijaškog karnevala”.
-Čivijada i Šabački vašar predstavljaju najveće brendove Šapca kada je reč o manifestacijama. Kao dve manifestacije sa dugom tradicijom, izgradile su prepoznatljivost i u regionalnim okvirima doprineli promociji Šapca kao turističke destinacije, navodi Mitrašinović.
Ono čime se Šapčani najviše diče – slavnom prošlošću, dobrom rakijom i brzim konjima, ostavljeno je za subotu. Promocija “Cerskog marša”, “Dana rakije” i “Konjičkih svečanosti” verovatno će privući poklonike tradicionalnijih vrednosti.
”Cerski marš” je za prvih deset godina izrastao u najveću rodoljubivu manifestaciju kod nas i postao uzor za mnoge druge da na isti ili sličan način ispričaju važne istorijske lekcije iz svojih krajeva. Veliki značaj za promociju grada ima sigurno “mesto dobrih susreta”, kako inače nazivaju Šabački hipodrom. Danas jedan od najboljih hipodroma, to sa ponosom i pravom tvrdimo, jer u treningu se nalazi najveći broj rasnih grla kod nas, najveći broj trkačkih dana u sezoni je na našem hipodromu, a sve što vredi u konjičkom svetu šireg regiona nastupa na, možda i najprestižnijoj trci sezone u Srbiji, “Memorijalu kralja Aleksandra”, kaže Mitrašinović
Tokom poslednjeg dana Sajma, u nedelju, biće promovisane nove pešačke ture koje će dati priliku posetiocima Šapca da se upoznaju sa istorijskim nasleđem i arhitektonskim rešenjima grada.
Najbolji pokazatelj uspešnog dosadašnjeg rada TOŠ-a i dobre promocije potencijala Šapca i okoline jeste sve veći broj noćenja koji se beleži iz godine u godinu. Konkretno, naplata boravišne takse u 2019. bila je za 30 odsto je veća nego u 2018. godini. Novi smeštajni kapaciteti otvaraju se svake godine, ali i dalje nisu dovoljni da u vreme najvećih manifestacija podmire potrebe svih gostiju.

“Put pod noge”
Ovogodišnji Sajam turizma održava se pod motom “Put pod noge”. Istovremeno se održavaju i Sajam vina, Sajam suvenira i Sajam hotelske i ugostiteljske opreme. Tako će posetioci pored ponude turističkih destinacija moći da probaju kulinarske specijalitete, vina, rakije ili kući ponesu suvenire iz svih delova Srbije.

Najnoviji broj

2. februar 2023.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa