
INICIJATIVA POVODOM NEDAVNOG SAOBRAĆAJNOG
UDESA U MAČVANSKOM BELOTIĆU
UDESA U MAČVANSKOM BELOTIĆU
Treba ograničiti brzinu
Saobraćajni udes koji se nedavno dogodio u Mačvanskom Belotiću na putu Šabac-Bogatić u kome je smrtno nastradala žena koja je kosila travu ispred svog dvorišta, pri kraju ulice Nikole Pašića, “podgrejao” je neke stare probleme na deonici ovog puta. Naime kako se kolovozna traka “usavršavala” u skladu sa “novim vremenom”, saobraćajnih udesa je bivalo sve više. To potvrđuje jedan od žitelja Belotića, iskusni vozač, danas u penziji, Avram Gišić, čija je kuća u neposrednoj blizini ovog tragičnog mesta.
- Pamtim na ovoj deonici puta ružne scene još od 1966. godine, kada je preko makadanskog puta postavljena kocka. Posle je došao asfalt, a čini mi se s tim u vezi i vozači su povećavali brzinu. Kroz selo postoji ograničenje ali mislim da na ovom delu puta treba da bude 30 kilometara na čas. S druge strane postoji puna linija koja zabranjuje preticanje, ali nje se malo ko pridržava. Svejedno, nužno je poštovanje saobraćajnih propisa, češća kontrola i kažnjavanje nesavesnih vozača. U protivnom dugo godina ovde imamo teške udese sa smrtnim ishodima i velikom materijalnom štetom, kaže Gišić.
On je sedeći na klupi ispred svoje kuće primetio da mnogi vozači voze brzo i neoprezno, a saobraćaj je izuzetno frekventan. Baš na ovoj deonici puta i ranije je bilo više saobraćajnih udesa sa težim posledicama. Stradalo je, tvrdi naš sagovornik za desetak godina dosta ljudi. Vozači su svojim automobilima rušili bandere, obarali ograde i činili štetu na kućama. Pre svega bilo je dosta saobraćajnih udesa sa smrtnim ishodom.
- Protutnji ovuda dnevno na desetine teških šlepera, punih šljunka ili peska koji voze verovatno sa Drine. Primetio sam da neki koriste mobilni telefon prilikom vožnje. U našoj ulici ima dosta dece. Njima ali i svima drugima koji izlaze ispred ograda svojih kuća preti velika opasnost, posebno ovih dana kad zbog praznika ulepšavaju ćuprije i kanale, odnosno prilazne površine ispred svojih ograda i kuća, dodaje Gišić.
- Pamtim na ovoj deonici puta ružne scene još od 1966. godine, kada je preko makadanskog puta postavljena kocka. Posle je došao asfalt, a čini mi se s tim u vezi i vozači su povećavali brzinu. Kroz selo postoji ograničenje ali mislim da na ovom delu puta treba da bude 30 kilometara na čas. S druge strane postoji puna linija koja zabranjuje preticanje, ali nje se malo ko pridržava. Svejedno, nužno je poštovanje saobraćajnih propisa, češća kontrola i kažnjavanje nesavesnih vozača. U protivnom dugo godina ovde imamo teške udese sa smrtnim ishodima i velikom materijalnom štetom, kaže Gišić.
On je sedeći na klupi ispred svoje kuće primetio da mnogi vozači voze brzo i neoprezno, a saobraćaj je izuzetno frekventan. Baš na ovoj deonici puta i ranije je bilo više saobraćajnih udesa sa težim posledicama. Stradalo je, tvrdi naš sagovornik za desetak godina dosta ljudi. Vozači su svojim automobilima rušili bandere, obarali ograde i činili štetu na kućama. Pre svega bilo je dosta saobraćajnih udesa sa smrtnim ishodom.
- Protutnji ovuda dnevno na desetine teških šlepera, punih šljunka ili peska koji voze verovatno sa Drine. Primetio sam da neki koriste mobilni telefon prilikom vožnje. U našoj ulici ima dosta dece. Njima ali i svima drugima koji izlaze ispred ograda svojih kuća preti velika opasnost, posebno ovih dana kad zbog praznika ulepšavaju ćuprije i kanale, odnosno prilazne površine ispred svojih ograda i kuća, dodaje Gišić.
Lj.Đ.
Najnoviji broj
24. april 2025.