
ПРИВРЕДНИ ТОКОВИ
Етикетирање без брендирања
За већину произвођача у општини Богатић који покушавају да што боље осмисле своју производњу на малим газдинствима, брендирање је за сада мисаона именица. Уз помоћ општинске Туристичке организације они покушавају и све више успевају да промовишу своје производе на бројним сајмовима и манифестацијама. За то су награђивани са више вредних признања. Посебно се истакло газдинство Момчила Будимировића из Глушаца које производи козји сир у храстовој кори. За то је домаћин добио мноштво награда у земљи али и на сајму у Москви.
- Трудим се да што више усавршим технологију производње. На интересовање купаца и пласман производа се не жалим. Штавише, потражња је већа него што ја могу да произведем сира. Ни за постигнути квалитет не бринем. Он је доказан на бројним сајмовима и манифестацијама на којима учествујем и освајам признања. Брендирање је за сада ипак компликован, скуп и превише захтеван посао. Могу рећи пре сам се изборио за етикету квалитета, каже Момчило.
Заиста је интересовање и потражња за сиром који производи велико. Проверавао је квалитет производа у више репрезентативних лабораторија и придржавао се савета стручњака уз неизбежан сопствени додатак. Та “формула” је дала резултат и многи његов производ, сир у храстовој кори од коза користе као лек.
- Паковање је веома важно, етикета као потврда квалитета такође. Рекао бих да је ипак најважнија реч потрошача, а она је уједно и најбоља реклама. Ко једном проба овај сир, стална је муштерија. Истакао бих велики допринос наше општинске Туристичке организације, посебно на промоцији производа и уверен сам да ће тако бити и у наредном периоду, додаје Будимировић.
Стални учесник сајмова и манифестација производа малих газдинстава у општини Богатић је и кућа Момчила Лацковића из Клења која производи првокласни и много награђивани мед.
- Доста нам је помогла Туристичка организација наше општине. Та помоћ и сарадња је увек присутна. Као доказ квалитета нашег меда су и бројне награде. Тиме смо на неки начин промовисали и промовишемо наш крај. Брендирање, како га ми замишљамо, ипак захтева више труда и улагања. То је будућност, надам се још успешнија. Наравно, потребно је више пажње посветити спречавању “лова у мутном”, а то се код нас нарочито очитује у великим количинама вештачког меда на тржишту, што би требало оштрије сангционисати, наглашава Лацковић.
- Трудим се да што више усавршим технологију производње. На интересовање купаца и пласман производа се не жалим. Штавише, потражња је већа него што ја могу да произведем сира. Ни за постигнути квалитет не бринем. Он је доказан на бројним сајмовима и манифестацијама на којима учествујем и освајам признања. Брендирање је за сада ипак компликован, скуп и превише захтеван посао. Могу рећи пре сам се изборио за етикету квалитета, каже Момчило.
Заиста је интересовање и потражња за сиром који производи велико. Проверавао је квалитет производа у више репрезентативних лабораторија и придржавао се савета стручњака уз неизбежан сопствени додатак. Та “формула” је дала резултат и многи његов производ, сир у храстовој кори од коза користе као лек.
- Паковање је веома важно, етикета као потврда квалитета такође. Рекао бих да је ипак најважнија реч потрошача, а она је уједно и најбоља реклама. Ко једном проба овај сир, стална је муштерија. Истакао бих велики допринос наше општинске Туристичке организације, посебно на промоцији производа и уверен сам да ће тако бити и у наредном периоду, додаје Будимировић.
Стални учесник сајмова и манифестација производа малих газдинстава у општини Богатић је и кућа Момчила Лацковића из Клења која производи првокласни и много награђивани мед.
- Доста нам је помогла Туристичка организација наше општине. Та помоћ и сарадња је увек присутна. Као доказ квалитета нашег меда су и бројне награде. Тиме смо на неки начин промовисали и промовишемо наш крај. Брендирање, како га ми замишљамо, ипак захтева више труда и улагања. То је будућност, надам се још успешнија. Наравно, потребно је више пажње посветити спречавању “лова у мутном”, а то се код нас нарочито очитује у великим количинама вештачког меда на тржишту, што би требало оштрије сангционисати, наглашава Лацковић.
Љ.Ђ.
Најновији број
24. април 2025.