НОВИ МОСТ НА САВИ
Дуг 1.300 метара и имаће 28 стубова
Пре четири месеца побијен је први, а овог новембра уз Саву скоро 200 шипова. И на левој и десној обали бројна механизација, привремени напери, барже на реци и радови без застоја и паузе
Мост на Сави који ће бити део ауто-пута од Руме до Шапца увелико се гради. Извођач је азербејџански “Азвир”, а рок за завршетак је за две и по године.
Пре четири месеца побијен је први, а овог новембра уз Саву скоро 200 шипова. И на левој и десној обали бројна механизација, привремени напери, барже на реци и радови без застоја и паузе.
-Две трећине шипова је завршено, добар део радова је завршен што се тиче сремске и мачванске стране у земљи, сад нам преостаје добар део радова који се налази на самој реци Сави. Задовољавајући је интезитет радова, временске прилике нам иду на руку тако да немамо некаквих проблема”, наводи Никола Караџић, шеф пројекта из “Коридора Србије”:
Са нижим водостајем и Сава је добар сарадник. После вишедеценијског надања обале ће трећи пут код Шапца спојити нови мост дуг преко 1.300 метара са 28 стубова. Седам је већ подигнуто, спремни су и темељи за нове.
Само у један темељ уграђено је 750 кубика бетона, 62 тоне арматуре. Лежи на 13 шипова побијених у 25 метара дубине, на његовом наливању радило је више од 30 радника петнаест сати.
На градилишту свакодневно око 200 радника. Капитална инвестиција је нов пројекат, а заједнички посао азербејџанских и наших грађевинаца – већ потврђена пракса.
Ми овде радимо дуго, седам година, радимо заједно добро, разумемо се и мислим да ћемо брзо да завршимо мост и грађевински биће супер - каже Ибрахим Хусеин из “Азвирта”.
“Направио сам више не знам колико мостова, од југа до севера, Марока, Русије, али на Сави је први и то је највећи изазов за мене - каже Авдо Ђедовић, шеф градилишта.
Најизазовнији део их чека на пролеће са постављањем стубова у реци. Упоредо са премошћавањем Саве наредне године, започеће изградња саобраћајница од Руме и ка Лозници.
Пре четири месеца побијен је први, а овог новембра уз Саву скоро 200 шипова. И на левој и десној обали бројна механизација, привремени напери, барже на реци и радови без застоја и паузе.
-Две трећине шипова је завршено, добар део радова је завршен што се тиче сремске и мачванске стране у земљи, сад нам преостаје добар део радова који се налази на самој реци Сави. Задовољавајући је интезитет радова, временске прилике нам иду на руку тако да немамо некаквих проблема”, наводи Никола Караџић, шеф пројекта из “Коридора Србије”:
Са нижим водостајем и Сава је добар сарадник. После вишедеценијског надања обале ће трећи пут код Шапца спојити нови мост дуг преко 1.300 метара са 28 стубова. Седам је већ подигнуто, спремни су и темељи за нове.
Само у један темељ уграђено је 750 кубика бетона, 62 тоне арматуре. Лежи на 13 шипова побијених у 25 метара дубине, на његовом наливању радило је више од 30 радника петнаест сати.
На градилишту свакодневно око 200 радника. Капитална инвестиција је нов пројекат, а заједнички посао азербејџанских и наших грађевинаца – већ потврђена пракса.
Ми овде радимо дуго, седам година, радимо заједно добро, разумемо се и мислим да ћемо брзо да завршимо мост и грађевински биће супер - каже Ибрахим Хусеин из “Азвирта”.
“Направио сам више не знам колико мостова, од југа до севера, Марока, Русије, али на Сави је први и то је највећи изазов за мене - каже Авдо Ђедовић, шеф градилишта.
Најизазовнији део их чека на пролеће са постављањем стубова у реци. Упоредо са премошћавањем Саве наредне године, започеће изградња саобраћајница од Руме и ка Лозници.
Извор: РТС Тања Димитрић Мијаиловић
Најновији број
3. октобар 2024.