,,ВУМ“од комшијског маркета до домаћег трговачког ланца
“ВУМ” маркети послују више од три деценије, са преко 65 малопродајних објеката у више од 5 Општина и запошљавају преко 400 запослених. Драгоцено искуство руководства ове компаније, њихово познавање тржишта, потреба купаца и потенцијала развоја, интегрисано је у креирање стратегије пословања, а захваљујући томе, данас Домаћи трговачки ланац обједињује 13 трговачких предузећа са преко 700 малопродајних објеката у целој Србији.
Посебно место чувамо за оно што стиже са локалне фарме, њиве, од локалног произвођача, а представља производ врхунског квалитета. Желимо да мотивишемо своје купце да купују производе који настају управо у њиховим срединама и тиме утичемо на економски развој заједнице .
Добре комшије Оно што је најважније, јесте да објекти нису само приступачни, у комшилуку и са одличном понудом, већ су пре свега место где се потрошач, уз љубазну реч и осмех сваког запосленог, заиста осећа добродошло. Иако су се развијали, расли, уводили у пословање многе постулате савременог пословања, ДТЛ објекти нису изгубили оно аутентично, онај комшијски дух, блискост са својим потрошачима .
За нама је веома динамична деценија када је реч о малопродајном систему у Србији. С једне стране, наставио се тренд доласка великих регионалних и интернационалних играча, а с друге стране, као природан одговор на њих, домаћи трговински ланци започели су процес удруживања. Пратећи искуство великог броја сличних ланаца у Европској унији, нарочито ланца “Едека” из Немачке, пре десет година “ВУМ” маркети били су једни од иницијатора оснивања Домаћег трговачког ланца (ДТЛ), као јединственог ланца трговине средњег малопродајног формата у Србији .
За пословање компаније “ВУМ”, као и за пословање осталих чланица ланца, удруживање је довело до постизања ефекта економије обима, тржишне конкурентности и ценовне атрактивности, као одлучујућег фактора када је реч о крајњем потрошачу.
Како истичу из компаније, све чланице ове трговинске алијансе свакодневно улажу у своје запослене, унапређују њихова знања и вештине, те повећавају удео приватних робних марки, чиме јачају партнерске односе са локалним произвођачима и подстичу економски развој локалне заједнице. Осим тога, развијају и “loyalty” програме којима унапређују однос са потрошачима, а креирају и пројекте социјалне одговорности кроз које доприносе побољшању живота својих суграђана.