4. maj 2023.4. maj 2023.
Foto: "Glas Podrinja"

Foto: "Glas Podrinja"

Održana sednica Saveta za koordinaciju poslova bezbednosti u saobraćaju

Usvojena Strategija bezbednosti saobraćaja grada Šapca 2023- 2026

Budući da do nezgoda najčešće dolazi usled neprilagođene brzine u naselju, najavljeno je da će do kraja godine biti postavljani fiksni i mobilni radari za kontrolu brzine u gradu
Sednica Saveta za koordinaciju poslova bezbednosti u saobraćaju grada Šapca održana je u sredu u Gradskoj kući. Najvažnija tačka na dnevnom redu bila je Strategija bezbednosti saobraćaja grada Šapca 2023- 2026 godine na osnovu koje će u narednom periodu biti imlpementirane različite mere u cilju poboljšanja bezbednosti najugroženijih kategorija učesnika u saobraćaju.

Predsednik Saveta i Skupštine grada Šapca Nemanja Pajić ocenio je da će njeno usvajanje, po prolasku skupštinske procedure, zajedno sa akcionim planom, doprineti da u naredne četiri godine ulice Grada Šapca budu bezbednije.

-Grad Šabac jeste grad sa najvećom stepenom motorizacije u zemlji i to sa sobom nosi razne izazove. Strategija je neophodna da bismo pristupili adekvatnom rešavanju svih problema i prošla je sve provere i stručne komentare. Imamo i druge tačke koje se odnose na red represivnih mera, edukaciju od najmlađih do najkritičnijih i najugroženijih učesnika u saobraćaju. Već sutradan imamo „Pažljivkovu smotru“ gde će najmlađi moći da provere svoje znanje iz bezbednosti saobraćaja- rekao je Pajić.

Budući da do nezgoda najčešće dolazi usled neprilagođene brzine u naselju, on je najavio da će do kraja godine biti postavljani fiksni i mobilni radari kojima će se vršiti kontrola brzine u gradu.

-Kada se podnose izveštaji o bezbednosti saobraćaja, uglavnom najviše problema i najveći broj saobraćajnih nezgoda nastaje zbog neprimerene brzine u naselju, a to su najčešći razlozi zbog kojih sugrađani kontaktiraju sa nama i mi razmatramo sve njihove primedbe i sugestije. Pozivamo sve koji primete neuobičajeno prekoračenje brzine da nam se obrate, jer imamo mogućnost da mobilnim uređajima merimo brzinu vozila i na taj način preventivno delujemo da do takvih situacija ne dolazi. Sve što smo do sada radili je bilo je na nivou statističkih podataka. Imamo određene ciljne tačke gde se najčešće dešavaju saobraćajne nezgode, a to su zone škola. Strategija će zajedno sa akcionim planom doprineti da u naredne četiri godine Grad bude bezbedniji- naglasio je Pajić.
D.D.

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa