Инфо

11. јун 2020.11. јун 2020.
Cin Cin, поздрав из Србије
Креативност и предузетнички дух Иване Новаковић

Cin Cin, поздрав из Србије

Од обичног сивог метала, предмета за сигнализацију ручно осликана уникатна звонца постала бренд. Креативност и предузетнички дух савршен спој. Суперхероји, легендарни музички бендови, разиграни дечји и апстрактни мотиви, симболи Србије део понуде. Cin Cin bells освајају свет на два точка
У малој, креативној радионици испуњеној великим сновима, идејама и бојама настаје магија која путује Европом. Од Шапца, преко Београда до Берлина, Беча, Амстердама, звук Cin Cin bells звонца далеко се чује, и на два точка осваја континенте. Заљубљеници у бицикле сигурно знају о чему је реч, јер њихове миљенике краси овај необичан аксесоар са потписом Иване Новаковић, препознатљиве по уникатним звонцима.

Cin Cin bells настао је 2015. године као резултат предузетничког и уметничког духа младе Шапчанке. Од обичног сивог метала и предмета за сигнализацију ручно осликана уникатна звонца постала су тражен детаљ. Све је потекло од мале-велике љубави и жеље да креира нешто своје и другачије.

-Прво звонце сам добила на поклон, али оно није било персонализовано. Желела сам да поседујем нешто јединствено, нешто што ће се издвојити. Одважила сам се да осликам два, за себе и другарицу - каже Ивана о зачетку свог бренда и додаје да су реакције биле помало неочекиване, јер упркос предрасуди да бајс није у моди, звонца су била тражена.

-Многи су тврдили да нећу успети и да не постоји тржиште за производ, али време је показало да није тако. Наравно да није све било идеално, али време ми је донело искуство. Први тест био је окупљање бициклиста у Новом Саду. Као и сваки економиста морала сам да истражим тржиште - појашњава наша саговорница уз осмех.
Суперхероји, легендарни музички бендови, разиграни дечји и апстрактни мотиви, симболи Србије само су део понуде Cin Cin bells рапсодије боја и дезена.

-Трудим се да буду заступљени различити мотиви, како би свако пронашао најбољи себе. Ако нешто није “у понуди” увек постоји могућност да се персонализује. Посебно су ми драги мотиви намењени деци. Желим да их подстакнем да висе возе бицикл и уживају.

За израду једног звонца потребно је око седам дана, а временски оквир диктира одређени мотив. Почетна фаза која захтева расклапање и завршна склапање поверене су Иванином брату Урошу, док је она задужена за уметнички дојам и финални изглед цртежа. Пасија из детињства и склоност ка креативном изражавању уз образовање стечено током студија показали су се као савршен спој.
-Уметност је одувек била део мог живота, од мале школе сликања код професора Марсенића до данас. Захтевно је бити уметник, не само због финансијског момента. Константно ствараш, али не можеш увек да пласираш свој рад. Због тога сам одлучила да економија буде позив, али је уметност остала важан сегмент свакодневице, сада неизоставни посла. У шали кажем да сам уметник који зна да брендира своје дело.

Нема самоуверености довољне да “угуши” у потпуности несигурност. На почетку увек постоји само жеља и нада, а тежња је усмерена ка сигурности. Нашој суграђанки је, с тог становишта било лако, у једра је дувао најсигурнији ветар.

-Када сте на почетку подршка је једна од најважнијих ствари. То вам је иницијални ветар у леђа и додатна мотивација. Родитељи су од старта уз мене, што је за младу особу неприкосновено. Имала сам ту срећу да нисам зависила од (не)успеха свог посла због породице као сигурне базе у коју сам увек могла да се вратим ако нешто не буде текло по плану.

Највећи изазов у самом процесу израде је постојаност боја, прилагодљивост намени, односно осликавању метала. Како је Ивана једна од ретких у Србији, и на Балкану која исцртава звонца вештину је усавршила на великој мрежи.

-Интернет нуди широк спектар могућности да сазнате нешто ново, размените знања и искуства. За почетак је важно да знате шта желите, будете истрајни у својој намери.

Тржиште је доступно и отворено за иновативне идеје, ако су оне оригиналне, истиче Ивана. На свим звонцима исписано је „made in Serbia“ што је својеврсна промоција земље.

-Туристи који дођу у нашу земљу траже нешто специфично. Обично су то препознатљиви мотиви као што је опанак, шљива, храм Светог Саве, портрет Николе Тесле. Звона која се наручују за рођендане, свадбе и друга славља захтевају више времена. Када је у питању инострано тржиште ситуација је слична, а маркети које посећујем су одлична прилика да сазнам шта је тражено и ширим свој бренд. Жеља ми је да уз Европу то буде и Америка, и да тамо отворим продајно место.

Радионица наше саговорнице у свет послала је неколико хиљада уникатних производа. Сигурни само да је неко од њих прешло океан и поносно носи натпис Cin Cin bells док слободно осваја кутке чаробне природе. Ипак, посебна поруџбина са мотивом ајкуле припала је нашем познатом спортисти.

-Када видим своје звонце у граду, или негде у пролазу. Сигурно да има прегршт оних која су ми драга, а издвојила бих оно намењено нашем ватерполо репрезентативцу. Нека остане мистерија ко је у питању. Ипак, волим да осликавам необичне мотиве, а прво звонце чувам.
У наредном периоду млада предузетница планира да асортиман производа прошири, те ће се у понуди наћи ручно осликане заштитне кациге. Уз креативност као водиљу простор од Казахстана, Аљаске, Њујорка, Немачке, Француске, Ирана, Русије, до Кине, и Јапана, исцртан је необичном путањом звонца Иване Новаковић, праћен звуком “Cin Cin, поздрав из Србије”.
М. Ж.

Најновији број

26. новембар 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa