Инфо

13. април 2023.13. апр 2023.
Фото: "Глас Подриња"

Фото: "Глас Подриња"

Регионални 18. Сајам привреде СПРЕГ

Неговање домаће привреде

оквиру СПРЕГ-а на конференцији за медије под називом “Домаћа прича” истакнута је важност неговања домаће привреде и значај квалитетних производа из Србије. Директорка маркетинга компаније “Еуропром” Бојана Перић, директор менаџмента категорија “Домаћег Трговачког Ланца” Иван Томашевић, директор маркетинга “Домаћег Трговачког Ланца” Стефан Чворовић, директор маркетинга компаније “Јафа” Александар Познанић и власник млекаре “Качаревић” Мионицa Будимир Качаревић говорили су о својим искуствима у пласману и производњи домаћих производа
Регионални 18. Сајам привреде СПРЕГ у организацији Регионалне асоцијација малих и средњих предузећа западне Србије у Ваљеву на око 4000 квадрата изложбеног простора у две хале и на отвореном, окупио је 173 излагача на 90 штандова.

Организатори истичу да је број учесника знатно већи од претходне године, а намера им је била да представе домаћу привреду и производе. Током три сајамска дана посетиоци су имали прилику да се ближе упознају са домаћим производима који су у понуди Домаћег трговачког ланца.

Хала 1 Омни центра у Ваљеву била је резервисана за излагаче најразличитијих делатности из више од 50 градова и општина Србије.

Добра идеја је добар почетак, али ако желимо да нешто траје, онда је квалитет неизоставни део сваке приче. Идеја о окупљању домаћих произвођача и трговаца у једној хали на једном месту иницирана је
од ДТЛ-а и „Еуропрома“ пре више од деценију


Домаћини у хали 2 су Домаћи трговачки ланац и компанија „Еуропром“ који су представили 45 излагача, из претежно прехрамбеног сектора.

Комплетан отворени изложбени простор СПРЕГ-а био је посвећен је пољопривреди. Трактори, механизација и прикључне машине, опрема за наводњавање, били су део понуде пољопривредницима. Две ауто куће и четири расадника из Србије.

Kонференција “Домаћа прича”: Важност неговања домаће привреде и значај квалитетних производа из Србије, Фото: "Глас Подриња"


Домаћа прича, наше нама вредно
У оквиру првог дана СПРЕГ-а одржана је конференција за медије под називом “Домаћа прича” истакнута је важност неговања домаће привреде и значај квалитетних производа из Србије. Директорка маркетинга компаније “Еуропром” Бојана Перић, директор менаџмента категорија “Домаћег Трговачког Ланца” Иван Томашевић, директор маркетинга “Домаћег Трговачког Ланца” Стефан Чворовић, директор маркетинга компаније “Јафа” Александар Познанић и власник млекаре “Качаревић” Мионицa Будимир Качаревић говорили су о својим искуствима у пласману и производњи домаћих производа.

Регионални 18. Сајам привреде СПРЕГ у организацији Регионалне асоцијација малих и средњих предузећа западне Србије у Ваљеву на око 4000 квадрата изложбеног простора у две хале и на отвореном, окупио је 173 излагача на 90 штандова


-Добра идеја је добар почетак, али ако желимо да нешто траје, онда је квалитет неизоставни део сваке приче. Идеја о окупљању домаћих произвођача и трговаца у једној хали на једном месту иницирана је од ДТЛ-а и „Еуропрома“ пре више од деценију. Окосница, окупљање домаћих на једном месту, остала је присутна до данас - истакла је директорка маркетинга компаније “Еуропром” Бојана Перић и додала је овогодишњи мото „Домаћа прича, наше нама вредно“.

-Квалитетан домаћи производ је у фокусу свих ових година. Мали локални, регионални и национални велики произвођачи су присутни на СПРЕГ-у. Желимо да окупимо мале произвођаче из ових крајева који користе домаће сировине. Циљ нам је да пробудимо свест о чувању онога што је домаће, квалитетно. То можемо видети и на тржишту, јер квалитет постоји. Због тога је на нама да будемо подршка.

Подстицај за локалне произвођаче
Директор маркетинга “Домаћег Трговачког Ланца” Стефан Чворовић нагласио је да ДТЛ од оснивања тежи да оснажи локалну заједницу, домаће добављаче и произвођаче, унапреди привреду Србије ширењем малопродајне мреже.

Директор маркетинга
“Домаћег Трговачког Ланца”, Стефан Чворовић, Фото: "Глас Подриња"


-Постали смо трговачки ланац са највећом мрежом и територијалном покривеношћу са 14 регионалних центара са више од 770 продавница и 6500 запослених. Отварањем нових радних места и запошљавањем локалног становништва утичемо да ојача локална заједница, пре свега економски како би остали у својим матичним срединама - додао је Чворовић.

Поверење у домаћи бренд
Директор маркетинга компаније “Јафа” Александар Познанић верује да је поверење у домаћи бренд кључно за деценијско трајање компаније.

Директор маркетинга компаније “Јафа”, Александар Познанић, Фото: "Глас Подриња"


-Поверење између нас као српских компанија, поверење које ДТЛ ужива код потрошача свакодневно. Када је „Јафа“ у питању поверење је у неколико сегмената. Прво је да су наши производи већинским делом од домаћих сировина, друго је да ће наши запослени произвести све по највишим стандардима, и финално да са смо ту увек са генерацијама које тек долазе. Улажемо у локалну заједницу, али и подржавамо националне пројекте. Подршка смо олимпијском тиму Србије, јер препознајемо вредности које спорт носи - рекао је Познанић.

Фото: "Глас Подриња"


На овогодишњем СПРЕГ-у своју понуду представила је и Туристичка организација Општине Богатић. Неговање традиције у фокусу је ТОБ-а.
-Увек је задовољство бити у Ваљеву на Сајму. Оно што је наш циљ је да представимо агро туризам и то радо истичемо. Домаћи производи, посебно од воћа и слатки асортиман је оно што презентујемо посетиоцима на сајмовима. Народне ношње, ручни рад Удружења жена „Црнобарке“ посебно су интресанте и привлаче пажњу. Оне су по томе препознатљиве - нагласила је дирекорка ТОБ-а Марија Мартиновић и најавила представљање на платоу код Авалског торња.
-ТОБ ће на 20 штандова и културно-уметничким програмом показати све лепоте и понуду Мачве. Веома се радујемо и вредно се спремамо за мај када је планирано представљање на Авали.


Умрежавање трговина и произвођача кључно
Власник шабачке компаније ВУМ д.о.о. Славко Вујковић каже да су локални трговци препознали потенцијал удруживања.

-Умрежавање и стварање нове снаге на тржишту домаћих трговинских ланаца. Током година створили смо квалитет и са њим смо конкурентни. Били смо храбри и одважни у неким сегментима, те је то можда и кључ успеха. Потврда је број чланова ДТЛ-а и понуде производа у продајним објектима – истиче Вујковић. Напомиње да су локлани произвођачи од великог значаја за целокупну мрежу.

Власник шабачке компаније ВУМ д.о.о, Славко Вујковић, Фото: "Глас Подриња"


-Морам да признам да се на нашим полицама смањио број страних производа, јер је потражња за локалним. Верујем да домаћи произвођачи желе да сарађују са нама због уверења да ће за њих увек бити места на њих. Они чувају свој начин производње, квалитет и то купци препознају.

Власник млекаре “Качаревић” Мионицa Будимир Качаревић добар је пример локалног предузетника чији производи су присутни на полицама ДТЛ-а.
-Почели смо од мале производње која негује квалитет из домаћих сировина. Наша идеја је да се очува квалитет и због тога не идемо на квантитет.


Власник млекаре
“Качаревић” Мионицa, Будимир Качаревић, Фото: "Глас Подриња"


Организатор Сајма је Регионална асоцијација малих и средњих предузећа западне Србије, извршни организатор - ваљевска агенција „Гатти”, партнери на пројекту ваљевска компанија „Еуропром“ и Домаћи трговачки ланац, а покровитељ Град Ваљево.
М. Ж.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa