Инфо

11. април 2024.11. апр 2024.
Фото: "Глас Подриња"

Фото: "Глас Подриња"

19. Сајам привреде Западне Србије - СПРЕГ

Квалитетно и домаће на првом месту

„Ово је девета година како у фокус стављамо снагу и вредности домаћих произвођача и производа. То и јесте суштина нашег наступа и на овогодишњем сајму СПРЕГ. Истицање у први план свега онога што је квалитетно, а произведено је у нашим крајевима“, рекла је директорка маркетинга компаније Еуропром Бојана Перић
Под слоганом “Овде стварамо вредности” 19. Сајам привреде Западне Србије СПРЕГ окупио је више од 160 излагача из различитих делова Србије. Организатор СПРЕГ-а је Регионална асоцијација малих и средњих предузећа Западне Србије, извршни организатор је ваљевска агенција “Гатти” у партнерству са компанијом Еуропром и ДТЛ-ом, покровитељ је Град Ваљево.

Бојана Перић, Фото: "Глас Подриња"


Посетиоци СПРЕГ-а имали су прилику да посете три изложбена сегмента. Један посвећен пољопривреди на простору испред „Омни“ центра, други део у Хали 1 окупила је представнике различитих индустријских грана као што су металска, машинска индустрија, грађевинарство, занатство, дистрибутери пољопривредне опреме и алата, опреме за климатизацију и грејање. „Еуропром” и Домаћи трговачки ланац, по традицији, били су домаћини у Хали 2, где су своје производе представили велики произвођачи из области прехрамбене индустрије и робе широке потрошње.

Афирмација и промоција локалних произвођача
Како је истакнутно на конференцији за медије пре свечаног отварања, Сајам од 2004. године промовише домаћу производњу и настоји да помогне малим и средњим предузећима и предузетницима да се афирмишу и побољшају своје пословање.

Стефан Чворовић, Фото: "Глас Подриња"


Директорка маркетинга компаније “Еуропром” Бојана Перић истакла је да је и ове године владало велико интересовање излагача за Халу “Домаћа прича” што је уједно и прави показатељ да бенефита како за излагаче, тако и за посетиоце.

-Ово је девета година како у фокус стављамо снагу и вредности домаћих произвођача и производа. То и јесте суштина нашег наступа и на овогодишњем сајму СПРЕГ. Истицање у први план свега онога што је квалитетно, а произведено је у нашим крајевима. Такође, представљање домаћих произвођача и трговаца који доприносе да производи дођу до крајњег купца. Златиборац, Бамби, Књаз Милош, Јафа, Имлек, Пионир, Нектар, Моравка, Гранд кафа, Нутрино, Ваљевска пивара, Др Милк, Трлић, произвођачи робне марке “Домаће”, само су део познатих бренд-компанија које наступају на заједничком штанду ДТЛ-а у Хали “Домаћа прича” – нагласила је Бојана Перић и додала да је ове године фокус био на младима као потрошачима.

-Важно је да заједно са њима причамо, дискутујемо и учимо их о важности неговања домаћег. Млади ће за неколико година почети да доносе одлуке о куповини, а њихове одлуке ће дефинисати тржиште Србије и судбину домаћег производа. Због тога је важно да им се посвети пажња. Ми чинимо девет година у оквиру сваког наступа на Сајму СПРЕГ. Земље у окружењу интензивније приступају домаћем тржишу. Верујем да је то права формула да се ојача економија једне земље у годинама које су пред нама.

Иван Томашевић, Фото: "Глас Подриња"


Јачање бренда и домаћих вредности
Директор маркетинга Домаћег трговачког ланца Стефан Чворовић осврнуо се на протекли периоду и говорио о раду организације, као и плановима за будућност. Такође део стратешког плана је и ширење малопродајне мреже, развојем стратешких партнерстава са домаћим добављачима и отварањем нових радних места. Напоменуо је да ће осим на јачању бренда и организације ДТЛ радити на даљем јачању бренда и организације, али и неговању вредности као што су заједништво и традиција.

-За рекламну кампању и промоцију одабрали смо мотив свадбе, јер смо сматрали да је свадба као догађај место настанка једне породице, а ми као удружење породичних фирми, односно систем који је израстао у једну велику породицу, сматрамо да смо довољно репрезентативни да се осмелимо и да комуницирамо на тај начин са нашим купцима. Поред тога што су наши продајни објекти место повољне и сигурне куповине, желимо да у будућности изградимо бренд који је снажан, препознатљив и коме се верује. Наш циљ је био да се на ирационалном нивоу повежемо са истомишељницима, комуницирајући емоционални аспект нашег бренда, али ниједног тренутка не испуштајући из вида ни функционалне бенефите који су код нас такође снажни и присутни. То се огледа и у самом наслову наше кампање и новим слоганом “Ту смо комшије!”, а то практично на првом месту значи да смо ту близу вас, на преко 770 локација широм Србије и ту смо за вас и због вас као компанија и организација која негује породичне вредности, која негује традицију и брине о свом окружењу- појаснио је Чворовић.

Подршка локалној заједници
Директор менаџмента категорија Домаћег трговачког ланца Иван Томашевић навео је да су потекле четири године биле изузетно изазовне због светске пандемије и ратова који утичу на глобалну економију.

-Оно што Домаћи Трговачки Ланац чини јесте да утицајем на цене и политику цена помогнемо крајњем потрошачу да инфлаторна кретања преброди што лакше. Са друге стране, склапањем стратешких партнерстава са кључним добављачима и чиниоцима ове привреде, да правимо активности које су довољно добре да се могу рефлектовати на потрошаче. Оваквим манифестацијама и подршком ка заједници у којој послујемо, покушавамо да направимо одрживо пословање и развој локалне средине. У претходном периоду смо кроз подршку и разне иницијативе, па и подршку акцији државе “Боља цена”, кроз свих 770 малопродајних објеката покушали да умањимо та инфлаторна кретања, и надам се да смо у томе успели. То ћемо чинити и у будућности. Неизвестан период долази у наредним месецима, али оно што ми покушавамо јесте да на три стуба: кроз цену кроз потрошача, кроз подршку локалној заједници и кроз стратешка партнерства, омогућимо нашим потрошачима да буду безбрижни - навео је Томашевић.

Славко Вујковић, Фото: "Глас Подриња"


Квалитетно и проверено домаће
Славко Вујковић, власник трговачког ланца ВУМ Шабац, чланице Домаћег трговачког ланца наводи да као предузетници и организација ослушкују потребе купаца, те да шире своју малопродајну мрежу, а самим тим и асортиман производа.

-Период иза нас је био леп, али веома изазован. Мислим да смо направили добар и важан искорак у правцу побољшања асортимана домаћих произвођача и по питању квалитета производа које нудимо свакодневно нашим купцима у нашим објектима. Домаћи произвођачи су нам проверени, најближи, те константно тражимо и нове локације за продајне објекте, али и нове произвођаче. Ширимо своју мрежу како би били ближи купцима. Мислим да смо на добром путу, јер је организација све јача, а самим тим и делујемо снажније. Сајам је добра прилика за размену искустава и место где велики домаћи произвођачи наступају. У плану је јачање капацитета, увођење нових робних марки које ће бити квалитетне и ценовно добре за купце и произвођаче.
М.Ж.Б.

Најновији број

13. јун 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa