Инфо

22. децембар 2022.22. дец 2022.
Фото: Глас Подриња

Фото: Глас Подриња

Миа чет бот нове услуге

Брже и ефикасније до извода из матичне књиге рођених

„МИА је додатно унапређена и осим информација грађани могу да путем четбот сервиса остваре услуге као што су пријавe комуналног проблема и поручивање извода из матичне књиге рођених и држављана. Оно што је најновија услуга је е-заказивање термина за закључење брака“, истиче Стефанос Јокић, пројектни менаџер НАЛЕД-а
Дигитална градска асистенткиња МИА чет бот доступна је за грађане Шапца од октобра протекле године. Услуга је 24 часа дневно доступна за упите о најважнијим градским темама и информације о најважнијим административним процедурама. МИА замењује одласке на шалтере и пружањем информација у реалном времену доноси велике уштеде грађанима, привреди и локалној самоуправи, истичу из НАЛЕД-а. Од недавно спектар је проширен и на нове услуге које омогућавају грађанима да ефикасније реализују одређене административне процедуре, као што је добијање извода из матичне књиге рођених и потврда о држављанству.

-Миа је доступна 24/7 путем Вибер апликације и веб сајта локалне самоуправе. У почетку МИА је пружала информације о административним поступцима (родитељски, дечји додатак, издавање пореског уверења, информације о издавању извода из матичне књиге рођених и држављана. Сада, додатно је унапређена и осим информација грађани могу да путем чет бот сервиса остваре услуге као што су пријаве комуналног проблема и поручивање извода из матичне књиге рођених и држављана. Оно што је најновија услуга је е-заказивање термина за закључење брака -истиче Стефанос Јокић, пројектни менаџер НАЛЕД-а и додаје да су доступне информације и за привреднике, инвеститоре о начину и условима пословања на локалу.
МИА је пилот пројекат усмерен ка ефикаснијем раду градских администрација на услузи грађанима. Више од 12.000 корисника је током октобра и новембра користило апликацију и Вибер сервис.

-Циљ пројекта је да покаже функционалну примену чет бота на локалном нивоу како би грађани имали приступачније и ефикасније услуге, информације. Идеја је да се путем апликације информишу како не би морали да долазе до шалтера у градским управама и на тај начин уштеде време. Поред користи за грађане ово је значајно и за локалну самоуправу која ће унапредити квалитет пружања информација, услуга и растеретити градске службенике који су задужени за послове информисања грађана о одређеним административним поступцима

Пројекат регионалног карактера који се спроводи у Србији и Босни и Херцеговини. Сомбор и Шабац су једине две локалне самоуправе које имају градску дигиталну асистенткињу, а подржан је од стране стране немачког савезног министарства за економску сарадњу и развој, кроз развојни девелоп програм, који спроводе Немачка развојна сарадња (ГИЗ), НАЛЕД и САГА у сарадњи са Градском управом града Шапца.
М. Ж.

Најновији број

25. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa